Var bor du?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Var bor du?
myrshlok sa:
göterborg och åker 3-4-5 veckor per år är 15 så mamma å pappa kann inte punga ut hur mkt resor som hälst
Samma läge här fast jag är 14... :/ Ca en månad per säsong. Lite mer eller mindre beror på. I alla fall så ska jag flytta högre upp i landet när jag blir 16. Helst hade jag flyttat söderut, till alperna eller något, men det blir det nog inte...

Var bor du?
norslund.. blir alldrig skidor mer nästan.. vi får inte gå ut för det är så mycket kull regn runt mitt hood tyvärr men ifalla man smyger ut vid ca 05:34 så är det inte så mycekt gangsters så då hinner jag springa till bussen men kanske 10 dagar per år..
men jag har tur.. en av mina grannar har inte gått ut på 26 år sa pappa.

Var bor du?
analkrut sa:
norslund.. blir alldrig skidor mer nästan.. vi får inte gå ut för det är så mycket kull regn runt mitt hood tyvärr men ifalla man smyger ut vid ca 05:34 så är det inte så mycekt gangsters så då hinner jag springa till bussen men kanske 10 dagar per år..
Fy fan! vart ligger norslund?

Senast ändrad:
Var bor du?
Bor för tillfället i Whistler. Får den här säsongen omkring 90 skiddagar, annars runt 30st. Fan va det snöar, imorgon blir det puder!

Var bor du?
Diresnire sa:
analkrut sa:
Fy fan! vart ligger norslund?
Norslund, The Old Ghetto Environment Of Falun Trenchtown! Ska jag till dalle måste jag ha bulletproof! Sen kan ni ju tänka er hur det är att åka hiss i ett hyreshus fullt av ryska horor! hiv smittan sitter i betongen

Var bor du?
Riksgränsen är i la grave från dec tills vi börjar här åker ca 6-7 dagar i veckan från 12 dec till midsommar

Tillbaka
Topp