Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har precis bytt kontor och tycker att väggarna är väldigt kala. Jag undrar om någon känner till var jag kan köpa bilder modell större som är inramade på vackra, snöklädda berg som jag kan hänga upp på väggarna?
Jag är också inne på samma spår (en lägenhet i mitt fall) och jag söker svartvita skidfoton att hänga upp. Det finns en hel del bilder på internet som man kan ladda ner och trycka ut, men kvalitén (storleken) på dessa brukar inte vara särskilt bra, oftast max A4 i tryck.
Kära snödoktorn, måste bara påminna dig om forumreglerna
Forumregler
2. Tänka på följande:
- Svara aldrig på ett inlägg endast för att flytta upp det i datumordningen.
Dock tycker jag du gjorde HELT rätt denna gången. Jag hade inte sett denna tråden innan och jag letar åxå febrilt efter svartvita foton att hänga på väggen.
Helst av allt vill jag ha en vacker bild över Mt Blanc en dag med nysnö och utan ett moln på himmelen som jag tänkt trycka på en tappet och tappetsera ena väggen i sovrummet med. Kan man få en bättre start på dagen än att varje morgon vakna och se en sån vacker syn?
Hej
Kolla på min hemsida http;//www.mickebergphoto.com, så kan du hitta skidbilder, eller gå in på någon annan fotografs hemida o köp en snygg bild.
Lycka till
Tack för svaren. Efter att ha varit runt och tittat på de olika förslagen kom jag på att en god vän som är fotograf satt i bilen just nu på väg ner från Oviken. Uppdraget de varit på hade varit att plåta snö i alla dess former och tydligen hade de hittat snömotiv med råge och hade med sig en hel del bilder hem. Jag tänkte därför titta på deras bilder och beställa en inramad bild modell 3 x 2 meter att hänga upp på kontoret.
Bergen är vackra i Alperna, men Sverige är ändå sabla vackert!
Ja, egna foton är klart roligast, tyvärr har jag ont om just skidbilder. (Colormailer har jag använt, var mycket nöjd med deras service. Jag tänkte prova ProPrint nästa gång, har hört mycket gott om dem också.)
Själv undrar jag om någon vet var man kan få tag på riktigt gamla affischer för skidorter. Har sett en del coola och de är bara så oerhört skönt retro, vet bara inte hur man får tag på en.