Var hittar man smith holt?

Snowrip

Ny medlem
Har hittat smith holt hjälmar på nån Amerikansk sida men ingen som säljer dom här i Sverige, någon som har ett tips?
Om ni har erfarenhet av hjälmen så lämna gärna ett omdöme.

länka en bild så man ser hur den ser ut. men jag har för mig att alpint i sthlm har haft minst en smithmodell i sitt hjämutbud.

Tror inte dom finns i Sverige än, har inte sett dom någonstans i alla fall. Köpte en vit Smith Holt i Kanada och jag är grymt nöjd. Billig, bekväm och lätt hjälm, rekommenderas. Skönaste hjälm som jag har prövat.

Det är första hjälmen som jag har ägt så jag har inte så stor erfarenhet, men en polare som kört länge med hjälm köpte en svart och han verkar också grymt nöjd. Har inte heller skallat någonting än, så jag vet inte hur bra den håller ;)

vad är smith holt?
är jag retard? nae! ;)

Aha, nu sökte jag på google de är en hjälm =)

Huggybear sa:
Läste du svaret innan där det står att han TROR att dom inte finns i Sverige än? Hur grinig kan man vara egentligen?
Öh, what?! Det va ju faan Peppo som skrev att han inte TRODDE dom fanns i sverige. Det kanske är DU som ska läsa ordentligt. NiclasK skrev ju ett klart och tydligt påstående om att dom INTE fanns. Nu några inlägg senare är det ju bevisat att dom faktiskt finns.

Tack för tipsen, då ska jag hålla ögonen öppna till hösten. Om folk är lite griniga är ju inte så konstigt- det är Alldeles för långt kvar till nästa säsong..
Peace

lånar tråden lite.. ska de som har Holt köra utan öronskydd o mössa?? tycker den e clean så :D

Edit: När ja sa o mössa menade ja att ha mössa istället för öronlappar :P

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp