Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju onödigt att beställa från USA om den finns i sverige.4front sa:om du inte hittar den i sverige så beställ den från USA dååå
Läste du ens svaret innan dig eller utgår du bara från att alla är dumma i huvudet?NiclasK sa:finns inte i sverige än.
Läste du svaret innan där det står att han TROR att dom inte finns i Sverige än? Hur grinig kan man vara egentligen?JockeSki sa:Läste du ens svaret innan dig eller utgår du bara från att alla är dumma i huvudet?NiclasK sa:finns inte i sverige än.
Öh, what?! Det va ju faan Peppo som skrev att han inte TRODDE dom fanns i sverige. Det kanske är DU som ska läsa ordentligt. NiclasK skrev ju ett klart och tydligt påstående om att dom INTE fanns. Nu några inlägg senare är det ju bevisat att dom faktiskt finns.Huggybear sa:Läste du svaret innan där det står att han TROR att dom inte finns i Sverige än? Hur grinig kan man vara egentligen?
Jag kör ju fan för smith så jag vet att dom inte säljsi sverige än. De kommer till nästa sessong!JockeSki sa:Läste du ens svaret innan dig eller utgår du bara från att alla är dumma i huvudet?NiclasK sa:finns inte i sverige än.
Ja, till hösten. Men inte nu.Mstarkenberg sa:Bergslagsäventyr i Örebro kommer sälja dem till vintern, jobbar där så jag vet![]()
oj, hänger du i örebro, jep?jeppenator sa:bergslagsäventyr i örebro har den också
haha hänger å hänger..Lee-nus sa:oj, hänger du i örebro, jep?jeppenator sa:bergslagsäventyr i örebro har den ocksåtörs man gissa att du ska på resan upp till funäs som de arrangerar?
har Miss ego anlänt? d= ( ;titti450 sa:sån hjälm har jag!!!!! en svar. säger ej var ja köpte från