MaxHeimdahl
Medlem
var kan jag köpa en bra konstgräs matta?
jag har letat i flera timmar efter vad för slags konstgräs man ska ha till en sommar rail:/ och hittar inget
skriv gärna tips och länka andra trådar i denna kategori! tack
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar!:DEKKI98AN12 sa:http://www.jula.se/konstgrasmatta-4x1-33-m-854200
På med lite vatten + såpa så glider det utav bara f*n :D
Okej! Tack!:Dhaz sa:Behöver du större yta finns det ofta begagnade "fotbollsplaner" konstgräs.
Många arenor/planer byter ut ytan efter hand, och det finns ingen avsättning för den gamla ytan...
hyfsat lång matta måste jag säga. förstå vilken minigolfbana det skulle blisebost0323 sa:Tja, jag har oxå letat ett tag och på ÖoB finns det konstgräsmatta för 99kr då är det 180 meter långt och 1,33 meter brett :D
hahaha !!!FBacklund sa:hyfsat lång matta måste jag säga. förstå vilken minigolfbana det skulle blisebost0323 sa:Tja, jag har oxå letat ett tag och på ÖoB finns det konstgräsmatta för 99kr då är det 180 meter långt och 1,33 meter brett :D
J*vla troll, hade blivit en helt kass bana ju..FBacklund sa:hyfsat lång matta måste jag säga. förstå vilken minigolfbana det skulle blisebost0323 sa:Tja, jag har oxå letat ett tag och på ÖoB finns det konstgräsmatta för 99kr då är det 180 meter långt och 1,33 meter brett :D
Köpte något konstgräs på bauhaus för 3 år sen tror jag och det sög kommer jag ihåg. Vet inte om dem har något annat nytt nu men då gled det mycket dåligt.FilipEricsson sa:är det någon som testat bauhaus konstgräs?