Var kan jag ladda ner bra film redigeringsprogram?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har försökt ladda ner vegas och massa andra olika program, när jag ska ladda ner vegas så står det ladda ner avs 4, avs är ett skit program, länka var jag kan ladda ner ett bra program !

tror inte man får sprida såna länkar i detta forum...
Vegas Pro 9.0 är att rekommendera, vilket är den nyaste versionen. Den supportar 4096x4096, har en ny transition som heter "Gradient Wipe", en massa nya effekter, och preview-rutan anpassas automatiskt till projektinställingarna man gjort, vilket är nytt i Pro 9.0.

Antar att du inte är så erfaren, och därför ska du börja med Vegas. Adobe After Effects och Cinema 4D är två väääldigt bra program för den erfarne. Det finns gratis trial på sonys hemsida som räcker 30days om jag inte minns fel :

http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials/vegaspro

lycka till med redigeringen!

Senast ändrad:
jeffa sa:
Hasse_Lindborg sa:
GOS sa:
Du oxå... Läs reglerna så förstår du..
Hur kan det vara mot reglerna att skriva om tpb? Sidan är ju helt laglig...
1.3 Ansvar och innehåll
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:
# Innehålla länkar/frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Det är freerides ställning i saken, eftersom du är medlem har du också valt att acceptera reglerna. Vad som är lagligt eller inte har inte med reglerna att göra då ett community kan sätta de reglerna de känner för, så länge de inte bryter mot lagen.

Om ni inte förstår varför den regeln finns så läs också detta
1.1 Sundhet och "netiketten"
På Freeride försöker vi så långt det är möjligt följa den så kallade "netiketten" i de fall våra regler inte kan tillämpas direkt. För att sajten ska fungera måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Tänk särskilt på att:

* Vara trevlig och respektera andras åsikter.

* Absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller kränkande.

* Använda sunt förnuft. Om du är osäker om det är ok att skriva något, skriv det inte
:rolleyes:

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp