Var kan man gjuta pjäxor/innersko i Skåne?
Hej, jag har alltid haft problem med att hitta bra pjäxor. Har haft ett par köpta, men de blev aldrig bra och efter två säsonger var de oanvändbara. Så alla andra år, före och efter dem har jag hyrt, men alltid haft problem.
Nu har jag bestämt mig att det får vara nog med pjäxproblemen och bestämt mig för att skaffa ett par gjutna. Problemet är att jag kan verkligen inte hitta några som gör det i Skåne. Har en kompis som har gjutit på Skistar i Göteborg och han är grymt nöjd, dock känns det lite långt iväg för att köpa pjäxor. Har letat och letat men inte hittat något i södra Sverige. Inte intresserad av att bara gjuta sula, utan vill ha hela innerskon.
Så alltså, det jag undrar är om någon vet var man kan gjuta, helst i Skåne.
Mycket tacksam
Jakob
Nu har jag bestämt mig att det får vara nog med pjäxproblemen och bestämt mig för att skaffa ett par gjutna. Problemet är att jag kan verkligen inte hitta några som gör det i Skåne. Har en kompis som har gjutit på Skistar i Göteborg och han är grymt nöjd, dock känns det lite långt iväg för att köpa pjäxor. Har letat och letat men inte hittat något i södra Sverige. Inte intresserad av att bara gjuta sula, utan vill ha hela innerskon.
Så alltså, det jag undrar är om någon vet var man kan gjuta, helst i Skåne.
Mycket tacksam
Jakob