Var kan man köpa extrem skidor?

• Trådstartare Trådstartare twintipunge
  • Start datum Start datum
T

twintipunge

Guest
Hej ngn som vet vart man kan köpa extreme skidor?
Eller ngn kanske har ett par till salu?

men jag menar dom där gamla som det står med röd text under å så dom röda

Men vafaan, du bor väl i härnösand, right? Om mina geografikunskaper inte är helt borta, ligger väl det ca. 10 mil från Åre? Eftersom Extrem kommer från Åre (lr var det järpen??), iaf. så har de ju en extrem-store i Åre, iaf vad jag vet... Är det inte bäst å ta och åka till Åre och köpa skidorna??

//Axel

Jag_alskar_skidor sa:
Men vafaan, du bor väl i härnösand, right? Om mina geografikunskaper inte är helt borta, ligger väl det ca. 10 mil från Åre? Eftersom Extrem kommer från Åre (lr var det järpen??), iaf. så har de ju en extrem-store i Åre, iaf vad jag vet... Är det inte bäst å ta och åka till Åre och köpa skidorna??

//Axel
Hehe, ja hur är det med geografin......

Extrem har ju även en egen webshop som man kna beställaifrån på
http://www.extrem.se/extremstore/thestore/info.asp?ProductID=1074669

Senast ändrad:
men du vet att jag är 158 lång :S säg msn så kan jag skicka bild

twintipunge sa:
men du vet att jag är 158 lång :S säg msn så kan jag skicka bild
Vad har din längd med detta att göra?? Om du åker till Åre (som inte låg sååå långt hemmifrån?), och går in i extremes butik, kan dom nog hitta ett par skidor som du kan åka i, var så säker :)

Jag_alskar_skidor sa:
Men vafaan, du bor väl i härnösand, right? Om mina geografikunskaper inte är helt borta, ligger väl det ca. 10 mil från Åre?
//Axel
nja.. det är ca: 332,4 km från härnösand till åre. men bra gissning =) men om man åker från östersund som nästan låter som härnösand så är det ca: 99,2 km

ok, då var det liiiite längre än vad jag trodde =) Man kan väl ändå åka ca 30 mil för att köpa ett par bra skidor, specciellt som man kan åka riktigt bra skidor medan man är där ;)

//Axel

men finns gamla extrem skidor där?05-06 dom röda men vill ha ett par begagnade hälls dom andra är så dyr :/

men finns gamla extrem skidor där?05-06 dom röda men vill ha ett par begagnade hälls dom andra är så dyr :/

ja men jag menar juh gamla extremskidorna 04-05 eller 05-06 dom röda

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp