Var köpa flux?

HARS

Aktiv medlem
Var köpa flux?
Jag hade tänkt hugga ett par flux nu på rean, men junkyard verkar inte ha de jag är intresserade av i min storlek (super titan, de andra är nog för mjuka). Vilka fler ställen säljer dem?

Var köpa flux?
litar på dig degen!

fast en fundering: vad är den egentliga skillnaden mellan exp och stream?

Senast ändrad:
Var köpa flux?
Kolla in union force....grymt sköna. Sök på dem så får du höra mycket gott om dem. Bla hampus mosesson och jakob wilhelmsson åker på dem.

Finns på junkyard

Var köpa flux?
fan jag riskerar att få lite skit för det här :)
men jag körde snikvarianten och köpte super emblem, har egentligen inga pengar att köpa prylar för den här månaden men var tvungen att ha ett par innan alpresan. vi får se om de duger eller om jag tycker de blir sladdriga.

edit: union force har man hört mycket om men jag har aldrig sett dem i verkligenheten. och att döma av bilderna och beskrivningar så har ja glite svårt att se vad allt fuss är om...

Senast ändrad:
Var köpa flux?
Hehe, jag kör sälja på emblem. Dock gillar jag mjuka bindningar och kör bara park. Får väl hoppas att dom inte blir alltför sladdriga för dig.

Var köpa flux?
Alltså jag fattar inte junkyard... är det 40% på allt och det dras av först när man skall pynta eller är det bara de prylar som ligger under rea?

Tillbaka
Topp