K krux Ny medlem 2006-08-29 Var ni där! #1 Någon som var på Alpingaragets fest i fredags? Sjukaste skidpartyt som hållits i Stockholm!
Y Ylikangas Ny medlem 2006-08-29 Var ni där! #2 näää...fan va najs hade dom nå rea grunkor eller vad??
K krux Ny medlem 2006-08-29 Var ni där! #3 Totalt tomt på prylar! Enbart sprit, öl och 700 törstiga skidåkare! De ska visst ha rea i nästa vecka!
Totalt tomt på prylar! Enbart sprit, öl och 700 törstiga skidåkare! De ska visst ha rea i nästa vecka!
B BigAir Guest 2006-08-29 Var ni där! #4 Haha, konstigt att dom inte annonserade eller nått. Lät fett!
esc Ny medlem 2006-08-29 Var ni där! #5 haha som om de vill annonsera och får dit massa löst som inte är något... förlåt att jag är bitter, men ibland blir man bara så trött HA HA
haha som om de vill annonsera och får dit massa löst som inte är något... förlåt att jag är bitter, men ibland blir man bara så trött HA HA
Signelinho Ny medlem 2006-08-29 Var ni där! #6 Såklart! Grymt jävla röj må jag säga. Ifall dom inte hade bommat vid 0300 så hade folk stannat til the break of dawn.
Såklart! Grymt jävla röj må jag säga. Ifall dom inte hade bommat vid 0300 så hade folk stannat til the break of dawn.
K krux Ny medlem 2006-09-01 Var ni där! #7 Ryktas om att den kommer återupptas på årlig basis som förr i tiden!