LudvigLinnarsson
Ny medlem
Var ser man storleken på sina full tilts?
Har glömt vilken storlek jag har på mina fulltilt pjäxor och jag hittar det inte någonstans på pjäxorna. Är det nån som vet hur / var man kolla det? :P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte så att storleken som står på tungan, säger bara vilken storlek på pjäxan som tungan passar till.....?Utter sa:Full Tilts 27 1/2 är 310mm i sulan.
Sen kan du se storleken på insidan av tungan. Står t ex 27 27,5 på insidan av mina.
Nix , tungan på mina så står det 26 - 27.5eldanielo sa:Är det inte så att storleken som står på tungan, säger bara vilken storlek på pjäxan som tungan passar till.....?Utter sa:Full Tilts 27 1/2 är 310mm i sulan.
Sen kan du se storleken på insidan av tungan. Står t ex 27 27,5 på insidan av mina.
Vart har du hittat den här infon? Det är olika långa sulmått från olika tillverkare. Ex. Lange=långa, Full-Tilt=kortamagnusericsson sa:26.5 är en 41 dvs runt 305 mm yttermått, 27.5 är en 42.5-43 dvs runt 317 mm i yttermått, 28.5 är 44 och ett yttermått runt 335 mm. osv osv
+1PNyberg sa:Vart har du hittat den här infon? Det är olika långa sulmått från olika tillverkare. Ex. Lange=långa, Full-Tilt=kortamagnusericsson sa:26.5 är en 41 dvs runt 305 mm yttermått, 27.5 är en 42.5-43 dvs runt 317 mm i yttermått, 28.5 är 44 och ett yttermått runt 335 mm. osv osv
Jag vet att de är olika sulmått från olika tillverkare, det var en riktlinje det är därför det står "runt".PNyberg sa:Vart har du hittat den här infon? Det är olika långa sulmått från olika tillverkare. Ex. Lange=långa, Full-Tilt=kortamagnusericsson sa:26.5 är en 41 dvs runt 305 mm yttermått, 27.5 är en 42.5-43 dvs runt 317 mm i yttermått, 28.5 är 44 och ett yttermått runt 335 mm. osv osv