Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker verkligen inte byn påminner om Åre..tittti540 sa:jaa åk till funäsdalen. byn påminner lite om åre me ganska softa affärer och sådär, samma me party fast mindre 08or och brats!
nej, i funäsdalen finns varken brats eller party. om man inte räknar eriksgården förstås. där hänger alla lokala skoterraggare. låter väl toppen?Jocke222 sa:Tycker verkligen inte byn påminner om Åre..tittti540 sa:jaa åk till funäsdalen. byn påminner lite om åre me ganska softa affärer och sådär, samma me party fast mindre 08or och brats!
festa i ramundberget?Jocke222 sa:Funäsdalen, Ramundbeget eller Tänndalen är inte fel.. Sälen finns ju också.. Ramundberget skulle jag föreslå
jag skulle inte påstå att man inte kan festa, ens i ramundberget, men det finns ju inte nåt direkt utbud av klubbar och så. vi har ju klubb 720 på onsdagar, och så är det ju nattklubb med jämna mellanrum, och där brukar det vara ett jävla raj-raj... men utöver det... nä.eHolmberg sa:festa i ramundberget?Jocke222 sa:Funäsdalen, Ramundbeget eller Tänndalen är inte fel.. Sälen finns ju också.. Ramundberget skulle jag föreslå
Grabben är 13 enligt freeride profilen,tror inte han vet så mycket ang. fest biten på något av ställena. Om han nu ens har varit på alla själv!eHolmberg sa:festa i ramundberget?Jocke222 sa:Funäsdalen, Ramundbeget eller Tänndalen är inte fel.. Sälen finns ju också.. Ramundberget skulle jag föreslå