Varför åka??

Einbach

Ny medlem
Varför åka??
Hur kan man vara så dum att att åka till nått kallt ställe när det finns en varm sol söderut??
Snö är kallt, sen trillar man och får snö innanför jackan och det rinner ner kallt längs med ryggen. Usch
Jag hade aldrig klarat av det.
Tack och lov så finns det varama orter som Rio och Kanarieholmarna

Varför åka??
För att det är kul att åka skidor. och om man nu åker till något varmt ställe för att bli brun så går de snabbare att sola vid snö än vatten.

Varför åka??
Snö är koncentrerad njutning, thats why.

Man kan ju accepetera att de tär detta klimat vi lever i, och då kan man ju njuta av den underbara vintern, med snö och allt annat den kan erbjuda.

Varför åka??
Hur kan man vara så dum att man åker till ett varmt ställe när det finns snö norrut? Vi har alla olika smak, och inte behöver man va dum för det.

Varför åka??
Det är klart att alla inte gillar snö och kyla även om jag tycker att det är lite konsigt. Snö och kyla regerar!

Varför åka??
och man får inte kall snö in i ryggen under jackan om man står upp på skidorna, eller ha på sig rätt utröstning, sen e d alltiud kul å trilla för d känns inte så mycke, om man inte trillar in i skogen d asså

Varför åka??
Ojj, vad ont det gör att ramla ner för klippor o i fetinghopp ;P Men vafan snö är det bästa som finns, det blir bara ännu bätter om man har ett par skidor på sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skidåkning er fan bätre än sex =P

Varför åka??
Snö för skidåkare är som kokain för knarkare, man blir beroende!
Och om snön är kall så är det ju bara att undvika att falla.

Och du, passa dig för solsting, hudcancer, giftiga djur, arga hajar och svettiga strandraggare när du är nere i tropicerna.

Varför åka??
1. Jag håller med alla andra i vad de har sagt.

2. Vad gör du på denna sida om du inte gillar snö?

/Jonas

Varför åka??
Jag håller med Einbach. Jag tycker att ni ska ta era stålar som pappa har gett er och dra till Ibitza istället. Det är ju skitbra ställe och tillbringa en säsong på. Tänk vad mycket skider ni kan åka, minst lika mycket som ni åker nu...om inte mer...

skidpryot - villig att förmedla boende på Mallis...

Varför åka??
Snö är underbart...Men sol och värme är oxkså skönt...Vilket gör att sverige är perfekt...kan få riktigt sköna vintar med massa snö sen kan man uppleva riktigt sköna sommardagar...Sen gö ju det ena att det andra bli mycket skönare när det väl kommer..hmm nu kasnke d blev lite rörigt här..men ja ni fatta nog vad jag menar..jag gilar altså både vinter å sommar..

Varför åka??
Hur dum får man va, snö är det bästa som finns. Att åka skidor är bland det bästa som finns tillsammans med sex.

Att hitta en repa med puder, färsk som nyplockade apelsiner, kan vara lika härligt som sex med en riktigt vacker tjej.

Dessutom så tror jag att de flesta som är nere och åker skidor en säsong har knegat ihop sina pengar själva och lever inte alls, som skidpryot säger, på pappas pengar. Jag kommer inte att göra det iaf.

Tillbaka
Topp