Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Jag har lite problem. Då jag redigerar t.ex. en 50mb stor fil i premiere och tar export to movie lr. liknande så blir filern större än 500mb varför blir den så stor? Exporterar till avi.
Det blir så, spara i wmv om du vill ha den mindre, eller så sparar du i avi, sen så konverterar du den till divx i ett divx-konverterarprogram. Då får du en 3 min fil att bli 30mb stor med bra kvalité!
Sen om du vill ha en bra kvalite med liten storlek kan du välja windows media ( på format ) och sedan väljer du på preset WM9 NTSC/PAL (beroende på vad du spelar in i dvs, du spelar förmodligen in i PAL om du är okunnig) 1024K download..
då får du i bra /låg kvalite.. Testa tryck in deinterlace uppe till höger, orkar inte gå in på vad det är men testa o se vad som händer.. Kolla här annars: http://www.100fps.com/
Avi, som jag har förstått det, är hlet okomprimerat och det blir då en extra stor fil, dock är det oftast det som går snabbast. eftersom det är kompirmerigen som tar tid när man vill spara en så liten fil som möjligt med så bra kvalite som möjligt. så var beredd på att det kmr ta extra lång tid om du kör sättet jag beskrev där uppe^^