"Sen hela den här "blingblingskitenforlaaajf"..allvalrigt talat, det ser bra ut på MTV, men ser man en mänska med sånt på sig på stan är det bara patetiskt"
"haha skönheten ligger ju i betraktarens öga så jag vet inte"
alla kanske inte vill at ni ska tycka att de ser bra ut - smaken är som baken(hahaha) Vad du/ni tycker är patetiskt, tycker andra är snyggt. Vilken betraktare vill man själv ska tycka det är snyggt?
"SNÄLLA lägg ner "nigaaaz, piiiis, stiiiis, kiiip it riiil"-snacket."
Varför pratar ni så själva i varandras gb? halvcitat "vi är ironiska".. Det kanske inte bara är ni som skojar.
Sen att ni har massa fördomar som om att riktiga gangstas röker på och liknande, vissar bara att ni inte är pålästa.
"Alla behöver inte ta åt sig, och om ni tycker annorlunda så kör på det..tycker det är lite synd att man inte kan ha olika åsikter på det här forumet utan att tråden stängs ner. "
vilka ska ta åt sig då? de som är "wannabegangsta" men tycker lika? förstår inte riktigt.
Och sen så är det självklart att man får tycka olika på detta forum och skriva det man vill, så länge man håller sig inom svenska lagar och inte spammar sönder än tråd. Visa mig 1 exempel på att en tråd blivit låst så ska jag äta upp min strumpor och lägga ut filmen på internet.
"De flesta sponsrade och duktiga åkare på freeride verkar ju gå in jävligt hårt för hela ghettostilen (klädmässigt, pratmässigt..)"
och varför är det så. Jag märker fler duktiga åkare utan ghettostilen än med! Men om det är som ni säger sp: Syns dessa mer? får dessa lättar spons? isf har de ju lyckats.
Ni bor i sthlm, skulle tippa att ni max är uppe i fjällen 3 ggr per år, hur vet ni hur jargongen och allt är där? är allt ni säger baserat på vad visa skriver på ett FORUM?
Men tillsist vill jag också säga att jag förstår eran åsikt, och att inlägget antagligen blev lite fel. Om det hade varit IRL hade jag antagligen hållt med, personligen tycker jag inte det är snyggt med "bling-bling" Jag hatar mentaliteten att det är häftigt att vara pimp, man är grym om man limmat på 20 tjejer, vapen och droger är bara coolt osv.
Men jag kan förstå att många 13åringar tycker det är häftigt att vara gangtsa inför sina polare, hur många av dessa tror ni siter hemma och säger, niggah peace out och sånt?