Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja det handlar om att kapa skidorna kortare, i bakändan. Min teori var att man skulle vilja behålla monteringen över skidans form även om skidan i sig skulle bli kortare. Jag förstår dock inte heller fördelarna med detta utöver att man kanske sparar 70 gram per skida?mot snön (framför allt i lägre hastighet), mindre bäryta och lättare att vrida skidorna från baksätet. Givet att skidan inte monteras om då, men även då låter det besynnerligt. Om nu inte skidorna är för långa och budgeten inte tillåter ett par nya skidor, vilket också låter lite märkligt
Och slippa hejdlöst spekulerande och internetskidande?Låter lite konstigt. Du får bjuda in personen till forumtråden! vore intressant att höra anledningen.
https://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/281843-How-to-cut-the-tails-of-your-skis hittade svaret här nu tror jag. Om någon har andra förslag dock är jag öppen för det.Låter lite konstigt. Du får bjuda in personen till forumtråden! vore intressant att höra anledningen.