"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). varför så lite snowboard i freeride? | Freeride

varför så lite snowboard i freeride?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jag funderar bara varför det är så lite snowboard här på freeride. det är ju mer riktat till skidåkare men ändå finns det lite snowboardsaker oxå. va lite mera konsekventa!

eller.. jag gillar freeride väldigt mkt men jag skulle tycka om sidan ännu mer om det kunde finnas en lika fin "skandinaviens snowboardsajt". jag vet inte om det kanske gör det oxå. jag är rätt så ny vad gäller internet. så de jag har hittat är tacky och freeride men det verkar ju som att det hänger fler folk här på freeride och så är ju freeride bättre enligt min mening dessutom. (det ena förklarar det andra)

det kunde ju vara som de har på tacky att man kan välja snowboard eller skidor. (fast där har de snowboard eller skateboard om jag inte komer ihåg fel) fast kanske att forumet hänger ihop så man kan få största tänkbara information vad gäller berg och sådant i världen..

ähh.. jag vet inte. är det nån som håller med mig? nåt åt det hållet iaf. säkert har den här frågan kommit upp förut men jag orkar inte kolla igenom alla frågor och svar.

so long ..

föt att det är en skidsajt.. "freeride Skandinaviends största skidsajt"

Som sagt, det är ju en skidsajt, så vi som skall väll vara glada för att johan tillåter lite snowboard här och var också.

Men om det är en skidsajt, varför finns det då till exempel en kategori som heter Utrustning/snowboard i forumet? varför kan man välja snowboard som intresse på sin profil? varför kan man ladda upp bilder under kategorin snowboard?
Det är väl mer skidor eftersom Johan är skidåkare, men freeride är väl inte enbart för skidåkare?
Lite mer snowboard skulle vara ett önskemål, till exempel snowboardfilmer m.m.

Måste ge en eloge till freeride.nu och Johan & co, därför att sidan uppdateras så ofta som den faktiskt gör.. Mkt bra arbete. Kul att se att sidan går frammåt i utvecklingen.

Skulle vara kul om det fanns nån typ av vädertjänst på sidan (vet om snörapporten från Hestra). Eller kanske ett sammarbete med www.snow-forecast.com. Dom har ju mkt bra snökartor osv.

Trevligt att faktiskt alla tjänster på sidan är gratis oxå (änsålänge)...Eller har jag fel...

Sushi: det är ju för att det är inte förbjudet för snowboard åkare att hänga här. Var glada att det finns kategorier i snowboard osv men det är ju fortfarande skidor som sidan är koncentrerad på.

jo ni får inte missförstå mig att jag inte är glad för det jag får här på sidan. för det är jag. och det skrev jag ju oxå och jag skrev även att det här ÄR "skandinaviens största SKIDsajt" men att jag skulle uppskatta att man kunde göra en utvekling av den och införa en "skandinaviens största snowboardsajt" det skulle inte vara fel.
ni skidåkare kan ju inte vara så trånga att ni inte kan unna oss snowboardåkare det. eller iaf önska oss en snowboardsajt. hade jag själv kunnat göra det så kanske jag skulle göra en men nu kan jag inte.
ett sammarbete mellan johan ooch co och nån snowboardåkare kan väl inte skada.

ira_gula_luxuria: Hm... Tror jag förstår din fråga, men jag undrar vad du egentligen är ute efter. Som sagt så finns det ju faktiskt utrymme för snowboaråkare på freeride iom exempelvis recenssionskategorierna. Och inget hindrar ju snowboardåkare från att lägga upp brädrelaterade trådar etc. Känns som att texten under logon är största problemet.

HARS: "där slipper du garanterat alla de skidåkare som alltid kommer gnälla över att detta är en skidsajt och att vi snowboardåkare minsann ska vara tacksamma över att vi släpptes in överhuvudtaget." Mao så är inte skidåkare välkommna på snowboardsverige? Verkligen konsekvent...

kw - som nyttjar både en och två plankor

k-w: det sa jag inte, du söker konflikt nu. läs en gång till. jag sa aldrig att skidåkare som besöker snowboardsverige inte är välkomna, det enda jag sa var att man på snowboardsverige slipper inlägg av den typ jag nämnde.

fast.. njaaa... det är en skidsajt och det tycker jag verkligen märks..och inget konstigt med det.. det är snarare konstigt att det finns en del snowboardsaker här..

men men ..som sagt är jag glad för det. nu orkar jag inte kolla igenom allt som finns på sidan för att hitta snowboardrelaterade saker men typ allting under artiklar riktar ju sig till skidåkare.

det är väl mest i forumet som vi snowboardåkare får en bit av kakan..

eller så är jag vilseledd av min egna hjärna.

ira_gula_luxuria: Håller med om att större delen av artiklarna riktar sig till skidåkare. Iofs så misstänker jag att den typen av bevakning av snowboardvärlden redan täcks in ganska bra av andra siter (utan forum) och tidningar. Åka skidor som enda svenska (renodlade) skidtidning är ju inte så mycket att hänga i julgranen tyvärr...

HARS: Det gjorde inte jag heller. Jag gjorde inte ett påstående utan ställde en fråga. "Alla de skidåkare som alltid kommer gnälla över att detta är en skidsajt " skrev du. Alla och alltid. Tyckte att den formuleringen var så konfliktsökande att jag var tvungen att höra efter vad du avsåg, men självkklart ber jag om ursäkt om det inte var så du menade.

kw - som tycker att alla borde vara välkomna överallt (ok, snowbladesåkare är ett gränsfall, men men...)

k-w: nja, när du avslutar med "Verkligen konsekvent..." så blir det mer ett påstående. och jag skrev "alla de" inte "alla". men nu är vi inne på hårklyverier, jag tycker som du, alla borde vara välkomna överallt. kärlek.

håller med om önskemålet med mer snowboard relaterat. Tänker inte ge mig in på diskussionen om det är genomförbart och/eller kommer att inträffa, utan det är som sagt enbart ett önskemål =)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp