Ja jag orkar inte ens ta fram den stora släggan, men några ord får man väl haspla ur sig...
El_Maco: Kom igen när du gjort några säsonger, haft några jobb och berätta då hur du menar. Just nu lyser det bara testestoronfinnar om hela ditt inlägg... Hur många skiddagar har du på ett år? Är du sponsrad? Grattis isåfall, om inte och du åker lite kvällsåkning... Stick!
Dr_Snow: Det var ju riktigt välformulerat svar

Det enda jag inte håller med dig om är programmeringen på femmannaföretaget... Jag har anställt folk i mina företag och vi brukar hålla oss mellan 3 och 5 anställda. Om dom inte är socialt kompetenta så funkar dom inte i en grupp i högt tempo och med extrem stress. Vilket oftast är vad reseledarjobbet innebär

mao Jag väljer hellre en kille som jobbat som reseledare två säsonger än en som stoltserar med att han fått låna pappas visa kort i värpan på sportlovet...
FredrikB: Du läste inte riktigt Snows inlägg va? har man inte ett jobb så blir det inte ens några veckor! Been there, done that! (Då liftar man ner och hoppas att man kan få nåt jävla jobb väl nere i alperna!)
Jag vet att jag inte skulle fixa en säsong som reseledare, det är helt enkelt för många pantade människor som åker på semester. Det hade blivit ett mordåtal eller liknande!
Men det är väl som Arne Anka säger : Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter... Eller var det tvärt om?
Det passar iallafall in på många bezzerwizers i det här forumet. Det är lätt att racka ner på folk när man inte vet vad man snackar om!
Jag har haft förmånen att få göra säsonger såväl under studietiden som under alla år jag jobbat... Men rik blir man inte på det! Men mycket skidor får man åka!!!