Världsrekord

• Trådstartare Trådstartare chiken
  • Start datum Start datum
Världsrekord
WOHA, fyfan va FETT!!!!

Är väldigt nyfiken på om det finns någon som gjort motsvarande på skidor....
Hur som helst ska man inte snacka om att skidåkare kör större än brädåkare, för det är ju som vi ser här inte fallet!

Världsrekord
Karnik; hoppet som var i superpark som är med i många poor boyz-filmer är väl ganska motsvarande. vet inte hur långt det är, men det ser helt sjukt ut iaf.

Världsrekord
HELVETE !!

men mike wilsons hopp i Yearbook då? Han klarade det iofs inte, men jag har hört att det var uppemot 60 meter eller något sånt.

Världsrekord
Riiiiiiktigt lång.

Fast my Onkel Jack från Nirvana hoppade från Luleå till Sthlm, han fick draghjälp av 48 skotrar och en turboraket. Tyvärr fastnade han inte på filmen, gick så attans snabt så min kamera pallade inte.
Detsamma när han landade i Ekeröbackens Sydsida.

Fast ioförsig gjorde Faster birgitta från London samma sak när hon var och hälsade på oss. Tyvärr missade hon Ekeröbacken med 4 km och landade platt, men vad gör det? Hon flög ju längre än Jack ialafall. Hon avleded ganska kvickt.

Men min grannes grannes kompis hoppade med Snowboard från Kiruna till Malmö, han fick draghjälp av en Raket på Rymd Ranchen utanför Kiruna. Han planerade att landa på en gigantisk ombyggd Oljeplattform ner mot Danmark, han lyckades.

2:a försöket ville han ha mer Adrenalin så han flyttade sin flytande landing ner mot Frankrike.

Men BOM så flög han fel och Landade i Bonnevall´s ytterkant. (VDI´s systerort) och avled också ganska Kvickt.
Men då ska vi inte tala om mig, jag sitter jusst nu och flyger ner mot Biarritz med min laptop, tolkade bakom 1572 knop mot en tsunami-liknande våg med min surfbräda, jag beräknar landa om några timmar. Hoppas jag hittar en bra våg att landa på, annars är det här det sista ni hör från mig.

Hejdå och försök inte knäcka mitt rekord nu, då kan det gå illa.

Världsrekord
Åhh stackars Mads! Han var ju så nära att slå världsrekord! För ja har hört att några gettoungar här i byn som opererat bort deras egna hjärnor byggde ett big jump här i byns lekpark med 41 meter lång platå. Jag hörde oxå att en av dom drog en switch zerospin i hoppet.
Men kom ihåg att detta endast är rykten.

Världsrekord
Sådant är ju upp till var och en att säga. Endel tycker att Foppa är kung, andra tycker Olsson är kung medans det i själva verket är Kung Carl Gustaf som är den riktiga kungen. Det är ett konstigt samhälle vi lever i. Eftersom man hör ganska ofta att nån person är kung, medans det igentligen bara finns 1 kung. Men hursomheslt så förstår ni nog vad jag syftar på och menar med detta!

Världsrekord
Fattar inte att hans knän pallade.
Han måste haft sjuk fart på inrunen. Tråkigt nöjd han måste varit efter att ha satt den där 360n. Men en 180? Undrar om den verkligen var så smooth som dom säger, han måste ju snurrat i slowmotion. Det är fan en konst att göra en 180 snyggt när man flyger i luften i över 50 meter.

Tillbaka
Topp