Riiiiiiktigt lång.
Fast my Onkel Jack från Nirvana hoppade från Luleå till Sthlm, han fick draghjälp av 48 skotrar och en turboraket. Tyvärr fastnade han inte på filmen, gick så attans snabt så min kamera pallade inte.
Detsamma när han landade i Ekeröbackens Sydsida.
Fast ioförsig gjorde Faster birgitta från London samma sak när hon var och hälsade på oss. Tyvärr missade hon Ekeröbacken med 4 km och landade platt, men vad gör det? Hon flög ju längre än Jack ialafall. Hon avleded ganska kvickt.
Men min grannes grannes kompis hoppade med Snowboard från Kiruna till Malmö, han fick draghjälp av en Raket på Rymd Ranchen utanför Kiruna. Han planerade att landa på en gigantisk ombyggd Oljeplattform ner mot Danmark, han lyckades.
2:a försöket ville han ha mer Adrenalin så han flyttade sin flytande landing ner mot Frankrike.
Men BOM så flög han fel och Landade i Bonnevall´s ytterkant. (VDI´s systerort) och avled också ganska Kvickt.
Men då ska vi inte tala om mig, jag sitter jusst nu och flyger ner mot Biarritz med min laptop, tolkade bakom 1572 knop mot en tsunami-liknande våg med min surfbräda, jag beräknar landa om några timmar. Hoppas jag hittar en bra våg att landa på, annars är det här det sista ni hör från mig.
Hejdå och försök inte knäcka mitt rekord nu, då kan det gå illa.