Värma Intuition Liners, stor skillnad?

• Trådstartare Trådstartare user133436
  • Start datum Start datum
U

user133436

Guest
Hejsan.
Jag köpte mig ett par nya Pjäxor igår, FullTilt Drop Kick. Pjäxan sitter bra på foten, förutom en liten knöl som skaver lite när jag flexar. De erbjöd mig gratis värmning av linern men jag hade inte tid då, så jag ska återkomma nästa onsdag. Blir det någon stor skillnad mellan Inåkta och Värma Liners? Åkte på ett par Booters förut som satt dåligt i början men formade sig efter en månad. De var ovärmda, men blev sedan perfekta. Hoppas någon kan svara på min fråga. Tack.

Jag vill påstå att skillnaden är markant. Glöm inte tåhättan för att trycka bak foten och skapa ett schysst hälgrepp.

Intuition-innerskor är enligt mig riktigt fina grejjer! Formar sig förvånansvärt bra.
Du borde absolut värma dem, och glöm som sagt inte tåhätta!

Nojlas sa:
Intuition-innerskor är enligt mig riktigt fina grejjer! Formar sig förvånansvärt bra.
Du borde absolut värma dem, och glöm som sagt inte tåhätta!
Då är det bestämt. Skal bli kul att känna skillnaden mot min gamla inneskor.

Jag har värmt mina intuition skor. Men hälgreppet är inte riktigt bra på den ena foten. Kan det bli bättre om man provar värma om den hälen. Eller måste man börja bygga på den? Det är full tilt seth pjäxa.

Rompa sa:
Jag har värmt mina intuition skor. Men hälgreppet är inte riktigt bra på den ena foten. Kan det bli bättre om man provar värma om den hälen. Eller måste man börja bygga på den? Det är full tilt seth pjäxa.
Nu såhär 3 veckor senare har du säkert fått ordning på hälgreppet, men om jag inte minns fel har seth-pjäxan en ganska hård 3-lagers intuition? Det är den bästa intuitionskon som full tilt erbjuder så prova värm om den igen, med tåhätta såklart. De vassare intuitionskorna går att värma om upp till 10 gånger innan den tappar förmågan att "nollställas". Blir det inte bättre så lägg en kil udner hälen för att "nå upp" till hälgreppet, Annars är det inga konstigheter att bygga sig ett riktigt saftig hälgrepp med lite skumgummi. Har du köpt päxna i en butik bör dom kunna hjälpa dig med det för en billig peng om ine gratis.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp