Värmepaket till pjäxor

Skidbruden

Ny medlem
Värmepaket till pjäxor
Tack för svaren jag fått, tror jag är nöjd nu!

//Mia

Hejsan!

Jag fryser jämt om mina fötter när vi åker skidor.
När jag är på toa tar jag av mig pjäxorna och värmer fötterna under handtorken för att få upp värmen och rörligheten i fötterna lite.

Jag funderar nu på att investera i ett batteridrivet värmepaket till pjäxorna.
Är det någon som har eller har haft detta som kan tala om ifall det funkar bra eller dåligt.

// Mia

Senast ändrad:
Värmepaket till pjäxor
jadu... ingen aning men försök att investera i ett par rejäla strumpor.. de funkar de me.. bara dom är tjocka.. eller varför inte 2 par..:S.. känns som att instalera värmepaket inte är de billigaste..

Värmepaket till pjäxor
Du behöver inte värmesulor, du behöver nya pjäxor som sitter som dom ska! Ett par korrekta pjäxor, helst med gjuten sula ser till att blodcirkulatione fungerar som den skall, och på så sätt hålls fossingarna varma!

Värmepaket till pjäxor
Jo, Som Carled säger, skaffa ett par bättre pjäxor först. Det är oftast dom som felar.
Och gör inte som jeppenator säger, har man förmycket strumpor i pjäxorna så får du ingen känsla i åkningen samt att tjocka/2 par strumpor blir lätt veckade och då trycker dom på foten din, du får ont och kan inte åka.

Måste du tvunget ha ett par värmesulor så ta en titt på term-Ic, dom gör sånna saker.
Hittade ingen länk till dom, men här är en annan. http://www.cyclecomponents.com/cgi-...g_tva&limit=000&extra=000&avd=4&varumarke=000

Tillbaka
Topp