Vars Köper Man Railar Elr Boxar Elr Matrial

• Trådstartare Trådstartare sji
  • Start datum Start datum

sji

Ny medlem
Tjooo jag satt nyss och tänkte vad jag skulle önska mig i julklapp,Som vanligt kommer man inte på nått men tillslut tänkte jag på rails elr nån box.Men vilken hemmsida finns det där man kan beställa railar elr nån box ? Elr ska jag bara önska mig matrial och bygga,Men isåfall vilket matrial till en box ? Och vars köper man det ???

Senast ändrad:
om du ska bygga av trä k elröp typ på nån trä affär elr nått.

asså det beror på vad du hade tänkt dig att ha för nån slags glidyta?

Hör med David på scandinavian shapers om du kan få köpa plast av han,. för isf kan du bygga resten själv..
Annars kostar en box typ 10000 kr... :S

asså om jag skulle få ett så skulle jag vilja ha en rollercoster eller S box..
Men om jag skulle bygga själv så hade de blivit 2 st raka boxar, eftersom dom kan man flytta på och konstruera om hur man vill... om de var de du menade alltså..!

Scandinavian shapers använder sig av - 10 mm UV protected polyetylen som glidyta .
Någon som har en översättning på den ?!

Jag ska typ bygga två flat boxar.Sen har jag rör till en flat rail.Sen funderar jag på att önska en battle ship,vad skulle ni ha valt ?

önska o önska det är väl bara att hitta matrial sen bygga? tror inte tomten kmr med en rail till dej :D

ASSÅ om man vill ha en rail så köper man inte rör leta elr gå till en skrot jag hitta mina

ASSÅ om man vill ha en rail så köper man inte rör leta elr gå till en skrot jag hitta mina

Snorlax sa:
Davidson sa:
Martiiin sa:
Särskrivning...................................
OCH stavfel. Såvida han inte ska raila på hjärnor?
ni fattade vad jag menade ?

för övrigt har jag dyselexi. det är därför jag har problem med stavningen?
usch vad jag hatar när folk sätter frågetecken bakom som om det vore självklart. :S
"jag har dyslexi, det är därför jag har problem med stavningen?" = ofta ni inte fattade att jag hade dyslexi. det är väl självklart

Tillbaka
Topp