A_DeGeer Ny medlem 2007-11-11 vart åker ni nu? #1 hej jag undrar vart alla för sin försäsong, typ ishallar backar och så och säj vilka ni vet å vad som är bäst
hej jag undrar vart alla för sin försäsong, typ ishallar backar och så och säj vilka ni vet å vad som är bäst
jeppenator Aktiv medlem 2007-11-11 vart åker ni nu? #4 railjams i hela sverige å så va jag i tandådalen idagm sen blire väl mer rails på winterjam all skidåkning är bra skidåkning
railjams i hela sverige å så va jag i tandådalen idagm sen blire väl mer rails på winterjam all skidåkning är bra skidåkning
tittti540 Ny medlem 2007-11-11 vart åker ni nu? #5 överallt de e ju vintrenu eller? de e snö fjällena har öppnatr? frosta av frysen!! eller?
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-11-11 vart åker ni nu? #6 tandådalen!1 nu börjar ju ställena öppna?
L Lee-nus Aktiv medlem 2007-11-12 vart åker ni nu? #9 tänndalen öppnar nästa helg, bara ett stenkast från ramundberget så jag tänkte åka dit eftersom ramis väntar lite till med att öppna...
tänndalen öppnar nästa helg, bara ett stenkast från ramundberget så jag tänkte åka dit eftersom ramis väntar lite till med att öppna...
S superunknown Ny medlem 2007-11-12 vart åker ni nu? #10 railjams lite runt om, kommer snart bli street-rails i karlstad och sunne.