Vart drar man i Maj?

  • Trådstartare Trådstartare BBQ
  • Start datum Start datum

BBQ

Ny medlem
Vart drar man i Maj?
Hoppas folk kan ge lite schyssta tips pa vart jag o en polare kan
dra runt den 10 Maj. Vill ha ett omrade med skon park o najs pist...
Vi kan aven noja oss med okej park och taskig pist, bara de finns
sno i parken och ev nan backe.

Helst i alperna, men aven Sverige, alldra minst Norge
Tack pa forhand

/En undrande sparv
 
Vart drar man i Maj?
Riksgränses, finns massor av snö där..
För bara nån vecka sen snöade det 90 cm på 3 dagar. :)
Vad jag ahr hört iaf, min syster ska dit då..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp