BBQ
Ny medlem
Vart drar man i Maj?
Hoppas folk kan ge lite schyssta tips pa vart jag o en polare kan
dra runt den 10 Maj. Vill ha ett omrade med skon park o najs pist...
Vi kan aven noja oss med okej park och taskig pist, bara de finns
sno i parken och ev nan backe.
Helst i alperna, men aven Sverige, alldra minst Norge
Tack pa forhand
/En undrande sparv
dra runt den 10 Maj. Vill ha ett omrade med skon park o najs pist...
Vi kan aven noja oss med okej park och taskig pist, bara de finns
sno i parken och ev nan backe.
Helst i alperna, men aven Sverige, alldra minst Norge
Tack pa forhand
/En undrande sparv