Vart får man tag på de?

Vart får man tag på de?
M4lin sa:
jeppenator sa:
M4lin sa:
varför vill man ha en extremt stor t-shirt?
För att detta är en EXTREM sport.. så då lär man ha extrema kläder?
äiih jag fattar inte det där me extremt stora kläder. det är ju inte ens snyggt alltså
Du måste ha lite Feeeeling för å fatta;)

de ser väl fint ut när hälften av sveriges killar åker runt me en kjol utstickandes under jackan?

jag själv tycker iallafall att de är snyggt :)

Vart får man tag på de?
haha men neej :P du hör ju själv, killar som åker med en kjol utstickandes under jackan.
No way :P

Vart får man tag på de?
sånna för fattys e väll bara bredare??

Recognize.se har ett gäng tall tees kvar. ja sitter sj på en 4xl tall tee där ifrån..

Just nu har dom som störst xxl tall tee och den e 94 cm.. annars kan man göra i slöjden som ja håller på med hehe

Vart får man tag på de?
M4lin sa:
äiih jag fattar inte det där me extremt stora kläder. det är ju inte ens snyggt alltså
Nu är juh M4lin en av det för er motsatta könet, och tycker (kanske pga. detta) inte helt likt er... Smaken är delad, och jag tycker att alla ska åka i kläder de själva gillar och trivs i. Sedan kan man juh lyssna på girlsen ibland, men ibland (oftast) har de dock fel, iaf. vad gäller klädstil (finns undantag);)

Senast ändrad:
Vart får man tag på de?
Om man är lite storvuxen så skulle jag rekomendera en lite större tröjja. Ser ganska fel ut om man kommer och visar halva magen =)

Imo

Senast ändrad:
Vart får man tag på de?
hehe, märkte nu att jag missade klicket på studsmattetråden och posta mina studsmatteproblem i den här istället, stupid me.
tack för svaret though ;O

Vart får man tag på de?
jo men klädpiraten osv e för tjockisar 8xl e ju typ 2 meter runt om.. skulle chansa att han e ute efter en extra lång. och isf Recognize.se Streetwear.se

Vart får man tag på de?
där du köper t-shirts! nu på stadium har dom 5 st för 100 och du kan få XXXL om du vill.

Tillbaka
Topp