Master_huller
Ny medlem
Vart får man tag på de?
Vart får man tag på extremt stora t-shirtar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För att detta är en EXTREM sport.. så då lär man ha extrema kläder?M4lin sa:varför vill man ha en extremt stor t-shirt?
äiih jag fattar inte det där me extremt stora kläder. det är ju inte ens snyggt alltsåjeppenator sa:För att detta är en EXTREM sport.. så då lär man ha extrema kläder?M4lin sa:varför vill man ha en extremt stor t-shirt?
Du måste ha lite Feeeeling för å fattaM4lin sa:äiih jag fattar inte det där me extremt stora kläder. det är ju inte ens snyggt alltsåjeppenator sa:För att detta är en EXTREM sport.. så då lär man ha extrema kläder?M4lin sa:varför vill man ha en extremt stor t-shirt?
Nu är juh M4lin en av det för er motsatta könet, och tycker (kanske pga. detta) inte helt likt er... Smaken är delad, och jag tycker att alla ska åka i kläder de själva gillar och trivs i. Sedan kan man juh lyssna på girlsen ibland, men ibland (oftast) har de dock fel, iaf. vad gäller klädstil (finns undantag)M4lin sa:äiih jag fattar inte det där me extremt stora kläder. det är ju inte ens snyggt alltså
du kan gräva hål i gräsmattan, har sett några som gjort det, det fungerar finfintmarer sa:finns det nån studsmatta som man kan reglera höjden på benen?
har nämligen en tomt som lutar
smart där, vet inte om det uppskattas av far dock ;OOScratchO sa:du kan gräva hål i gräsmattan, har sett några som gjort det, det fungerar finfintmarer sa:finns det nån studsmatta som man kan reglera höjden på benen?
ok, din önskan kan bli uppfylld snabbare än du tror=)SleazyRider sa:snälla döda mig
På mr big finns 8XL !rasms sa:mr big?
där finns väl 6XL
appropå brödrostar :p hahamarer sa:finns det nån studsmatta som man kan reglera höjden på benen?