Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hon har väl fått drömjobbet, moderator på Kamratpostens forum. Släpper inte fram ens ett felaktigt kommatecken. Livet är på topp.Mountain_Man sa:
Men där kan en ju inte åka skidor?Heddious sa:T.A.H.I.T.I. – it's a magical place.
![]()
nä eller hur. helt meningslös plats. (det var en referens till teveserien Agents of S.H.I.E.L.D. #dålighumor)Vattendroppe sa:Men där kan en ju inte åka skidor?Heddious sa:T.A.H.I.T.I. – it's a magical place.
![]()
Snarare jag som inte är inte tillräckligt nördig #förlåtHeddious sa:nä eller hur. helt meningslös plats. (det var en referens till teveserien Agents of S.H.I.E.L.D. #dålighumor)Vattendroppe sa:Men där kan en ju inte åka skidor?Heddious sa:T.A.H.I.T.I. – it's a magical place.
![]()
Jag tog referensen! #winningHeddious sa:nä eller hur. helt meningslös plats. (det var en referens till teveserien Agents of S.H.I.E.L.D. #dålighumor)
för en gångs skull, eller? :D@Heddious sa:jag har dock inte injicerat droger baserade på utomjordingars blod
scheisse, jag är genomskådad!rabbit sa:för en gångs skull, eller? :D@Heddious sa:jag har dock inte injicerat droger baserade på utomjordingars blod
Shit!!! Nu önskar jag nästan att jag inte ställde frågan.... Livet är inte rättvist!!!!! :-(Heddious sa:T.A.H.I.T.I. – it's a magical place.
![]()
Jag som trodde det var en referens till Bat for LashesHeddious sa:nä eller hur. helt meningslös plats. (det var en referens till teveserien Agents of S.H.I.E.L.D. #dålighumor)Vattendroppe sa:Men där kan en ju inte åka skidor?Heddious sa:T.A.H.I.T.I. – it's a magical place.
![]()