Vart hittar man PVC rör?

WingStAR

Medlem
Vart hittar man PVC rör?
hello
letar efter ett PVC rör som jag kan ha i trädgården och raila på... Undrar då vart man hittar dessa, var på Bygg ole idag men där hade de bara med diametern 10 cm, enligt mig måste det vara typ 20 cm i diameter, eller vad tycker ni? Hur långt tycker ni att det ska vara räcker typ 2,5m? Och till sist, finns det någon hemsida eller någon butik som har massvis med rör? peace

Vart hittar man PVC rör?
PVC-rör är svindyrt med den diametern, bättre att fråga runt på olika företag om några gamla avloppsrör eller nån vägtrumma som bara ligger och skräpar :)

Vart hittar man PVC rör?
Köpte ett 6m långt med 15 cm diameter på en Järniabutik. Kostade 240 spänn. Fråga på alla järn och byggaffärer helt enkelt.

Vart hittar man PVC rör?
bygg och rör firmor kan man ju köpa de på... men en kompis har en rail på 2.5 meter och den tycker ja är för kort 4-5 meter skulle nog va perfekt;)

Vart hittar man PVC rör?
OggaN_S sa:
PVC-rör är svindyrt med den diametern, bättre att fråga runt på olika företag om några gamla avloppsrör eller nån vägtrumma som bara ligger och skräpar :)
Precis, det bästa är ju om du åker runt och frågar så KANSKE du kan hitta nått som du får gratis istället, så spar du pengar till liftkort.

Vart hittar man PVC rör?
eh.. såhär gör du! helt lagligt och bra. lokalisera närmaste byggnadsområde där du bor. Kan vara husbygge eller vägbygge spelar ingen roll, PVC rör i olika storlekar finner du där. har dom elstängsel behövs ett insidejob annars är det bara att dra dit när dom inte bygger och kidnappa ett i sann oceans eleven anda.

Vart hittar man PVC rör?
Studsmatte sa:
eh.. såhär gör du! helt lagligt och bra. lokalisera närmaste byggnadsområde där du bor. Kan vara husbygge eller vägbygge spelar ingen roll, PVC rör i olika storlekar finner du där. har dom elstängsel behövs ett insidejob annars är det bara att dra dit när dom inte bygger och kidnappa ett i sann oceans eleven anda.
Synd bara att de inte bygger någonstans i närheten av mig.. haha ;)

Tillbaka
Topp