Vart ska man åka?

lisaelo

Ny medlem
Vart ska man åka?
En kompis och jag planerar att åka iväg och åka skidor snarast möjligt. Undrar om någon har något bra tips på var man skall åka där det inte är allt för svårt att hitta jobb och boende...Funderar på någonstans i Italien eller Frankrike....Ett hett tips kulle vara fint!

Ha det gott!
/Lisa
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp