Vart??

The_Per

Ny medlem
Vart??
Jag och två polare till ska resa ner till Alperna förmodligen Frankrike från Februari till april och letar nu efter lite tips vart man ska åka. Vi är alla snowboardåkare och letar efter mycket parkåkning och lite puder. Alla tips är välkomna.

MvH Per
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp