väsjöbacken i sthlm?

• Trådstartare Trådstartare heliumk
  • Start datum Start datum
väsjöbacken i sthlm?
nej jag och en kompis var där idag och det finns tyvär inga boxar eller sånt upee

väsjöbacken i sthlm?
nej jag och en kompis var där idag och det finns tyvär inga boxar eller sånt upee

väsjöbacken i sthlm?

väsjöbacken i sthlm?
Det lär ju inte bli snö i någon stockholmsbacke innan februari. Enligt SMHi så ska det vara 7 grader på onsdag och kollar man 10-dagars prognos på www.weather.com så ser det varmt, väldigt varmt ut. Inga minusgrader i sikte och då pratar vi till den 18:e januari.

Vidare så behöver nog Väsjöbacken fler än 3 dagar kallt för att öppna. Ekerö brukar alltid vara först tätt följt av Flottsbro. På Ekerö krävs det minimum 3 hela dygn med -3 för att kunna spruta huvudbacken och ca 8-10 dygn för att öppna hela anläggningen.

Senast ändrad:
väsjöbacken i sthlm?
helt dött... Det fanns ingenting.. men såg lite snöfläckar på de där jävla gräset... de lär ta tid å öppna den backen asså.

väsjöbacken i sthlm?
!!!Nu är det minus och vill meddela att väsjöbacken sprutar för fullt med sina snökanoner
!!!om det blir tillräckligt kallt i fortsätningen av veckan så öppnar dom snart ;)

väsjöbacken i sthlm?
japp dom öppnar nog snart .dom körde kanonerna på max(dom körde så många dom kunde) när jag var där.dom behöver 5 kalla dygn för att öppna halva backen och runt 10 för att öppna hela. Såg även att dom satt en kanon som gör en hög med snö så dom kan bygga bigjump ;))

väsjöbacken i sthlm?
kollade på Smhi och det såg positvivt ut. Det ska bli runt -5 hela nästa vecka förutom nu på söndag då det ska bli 1+, men på tisdag eftermiddag visar prognoserna hela -10 grader. Och på onsdag ska det bli -6:D

väsjöbacken i sthlm?
Såg nån konstig typ 2 veckors prognos på tv och då skulle det bli milt igen efter den här kylan och sen kallt igen efter några dagar. Hoppas bara att den snö som har kommit inte hinner smälta bort.

väsjöbacken i sthlm?
ahj sa:
Såg nån konstig typ 2 veckors prognos på tv och då skulle det bli milt igen efter den här kylan och sen kallt igen efter några dagar. Hoppas bara att den snö som har kommit inte hinner smälta bort.
glädjedödare

väsjöbacken i sthlm?
varför skulle dom inte kunna öppna mitt i veckan ? till nästa helg har ju allt smält igen

väsjöbacken i sthlm?
jag kollade just på www.weather.com 10 dagars prognos, kan inte farenheit-skalan men de blir iaf en fet höjning från o med fredag. helvetes jävla fitt fanskap fittland fanfanfan

väsjöbacken i sthlm?
Enligt smhi så ska de va minus iaf fram till torsdag, så hoppas dom kan lägga en bra grund som kan stå sig mot några dagar plus.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp