J
J-Landahl
Guest
väsjöbacken i sthlm?
nej jag och en kompis var där idag och det finns tyvär inga boxar eller sånt upee
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej, hur såg de ut då?jibbkrille sa:va där idag
egentligen -5 men pga snökrisen drar dom igång redan vid -3. det va snack om att dom sprutar inatt.A-R sa:hur många minusgrader behövs för att dra igång snökanonerna ??
.....konstigt...ahj sa:Såg nån konstig typ 2 veckors prognos på tv och då skulle det bli milt igen efter den här kylan och sen kallt igen efter några dagar. Hoppas bara att den snö som har kommit inte hinner smälta bort.
glädjedödareahj sa:Såg nån konstig typ 2 veckors prognos på tv och då skulle det bli milt igen efter den här kylan och sen kallt igen efter några dagar. Hoppas bara att den snö som har kommit inte hinner smälta bort.
ska det bli plus i helgen?, ska alla fall vara minus tills dess.alwaysCrash sa:varför skulle dom inte kunna öppna mitt i veckan ? till nästa helg har ju allt smält igen
Jupp de sa olle till mig oxå, hoppas de inte blir för varmt så de tar slut snabbtZiimpski sa:dem kommer att öppna till helgrn om det kommer 3 dagar som är kalla till!