Väska för bräda och skidor

aelgen

Medlem
Tjenare

Börjar bli dags att investera i en skid/bräd väska. Reser inte så mycket eftersom jag alltid åker på samma ställe där vi har lägenhet och grejerna finns således alltid där. Dock börjar det bli dags att ändra på detta lite. Desutom började jag åka skidor igen i år för första gången på 4 år och har tänkt satsa på det. Därför behöver jag nu en rätt fet väska där jag kan förvara skidor och bräda i, gärna även pjäxor.

Finns det någon sådan modell i sverige? Har kollat runt lite på olika webshoppar men ännu inte funnit något.

Priset spelar ingen större roll.

Tack!

Hehe... Tack för tipset. Dakine overload convertible och high roller verkar ganska intressanta, tycker dock sidan ger lite dåligt med information.

Någon som kört med någon av dessa?
Andra förslag?

Shit den var snygg som fan! Verkar vara lite svårt att hitta den i europa dock. 3 par skidor får plats så då måste man ju kunna få i en bräda och ett par skidor, undrar bara hur strapsen ser ut om de är långa nog för att fästa en bräda. Får väl maila och kolla om jag hittar den någonstans.

aaa, den är riktigt snygg :) Och stor med många fin fack. Jag vet inte heller hur det blir med bräda i den, är ju avsedd för skidor så är nog bäst att maila och fråga. Den kanske är kompatibel för bräda.

Tillbaka
Topp