Vast Awards DVD

• Trådstartare Trådstartare CKL
  • Start datum Start datum
Vast Awards DVD
Fick den också ida....har iofs inte heller sett alla men den klart bästa filmen är Vast awards egen. Tyckte dock att Swedish Posse verkar lovande, massos av puder ju :D

Vast Awards DVD
Teddybear Crisis var ju riktigt fet. Sen var spelendid productions film över all förväntan. lägg speciellt märket till Westers pipe del, riktigt snygg..

Vast Awards DVD
Tittat igenom alla nu... Klart blandad kompott

Håller med om att Splendid var en av de bättre, tyckte även danskarna hade riktigt schysst material, lite synd att den var så kort. Finnarna hade ju nog nästan den allra skönaste, fy fan va jag skratta.

Tycker TGR:s bidrag var tokdåligt, samma trailer som ligger här på freeride. Svagt!

Gillade inte riktigt SwePosse, de verkar som att de tror att det räcker med att flasha till färgerna lite för att få lite "NASM"-känsla. Räcker inte!

Teddybear Crisis ser klart lovande ut med grym filmning och härlig åkning.

Mycket tråkigt railande i amatörfilmerna samt ofta ackompanjerat av kass musik. Visst är det skillnad i budget etc. Men ändå.

Kvarts film känns som den mest genomtänkta med en röd linje. Skön klippning och filmning men kalla den skidfilm känns lite långt borta.

Återigen till Splendid, klart nyskapande med makro-->tele klippen. Speciellt ett i pipen är sjukt snyggt!

Vast Awards DVD
Jag har bara hunnit snabbkolla på den, men jag har i alla fall fått intrycket att fransmän på skidor är helt galna/livsfarliga. (Möjligen har jag fel.) En snygg produktion är ju annars Powder Flower från just franska RAS Production. Men snyggast/bäst? Jag håller nog lite på svenska Teddybear Crisis, även om det är lite för mycket jibbing (för min smak). TC-bidraget är välproducerat och väldigt läckert, och inte som Swedish Posse-gängets; för mycket effekter pålagda...

Värsta: Vid en första genomblick tycker jag att det var alldeles för mycket "reklamfilm"/trailer över amerikanska Teaton Gravitys bidrag...

Vast Awards DVD
My mistake, PeTTeN! Bara för att Jon Olsson (m fl) var med blandade jag nog ihop koncepterna... Teddybear är norskar, inget annat!

Vast Awards DVD
Teddybear är gjord av Henrik Rostrup och Chris Ostness eller vad han heter, så den är faktiskt amerikansk också ;). Värt och veta? Jag vette fan.

Själv tycker jag att Teddybear, 4th street (dock jobbigt med alla effekter), Danskarna, vad jag kommer ihåg nu. Fanns många andra bra också men kommer inte ihåg vilka.

Ha det gott

Tillbaka
Topp