Väst-ryggskydd i sthlm

Wezi

Medlem
Väst-ryggskydd i sthlm
Som man ser på rubriken handlar det här om vart man kan hitta ett ryggskydd som är inbyggt i en väst i stocholm. Jag har endast varit och kollat på stadium och de hade endast pro techs ryggskydd som ej var någon väst.
Någon som vet var man kan köpa väst-ryggskydd + att det gärna skall vara något som ni har testat och kan rekommendera!

Väst-ryggskydd i sthlm
Har du kollat garget? Birger Jarls g. 127? De har ett stort sortiment med ryggskydd.

/Lycka till!

Väst-ryggskydd i sthlm
jag köpte en ryggskyddsväst på intersport...för 1000kr

riktigt gött satt den..hade också små hårda vadderingar på framsidan och magen vid höfterna..... kommer inte riktigt ihåg vilket märke det var..........

Väst-ryggskydd i sthlm
låter nästan mc relaterat. Jag vet att förra vintern hade intersport knox skydd. Det är mc skydd. Det skulle ju
var schysst med sådant. Är det mc skydd brukar det vara njurband till. skit bra om man åker på lite
"guppigare" nedfarter i höghastighet.

Väst-ryggskydd i sthlm
kolla cykloteket på norra stationsgatan.. jag har för mig att de har dainese skyddsjacka mm.. kolla hemasidan: www.cykloteket.se

Väst-ryggskydd i sthlm
De har ryggskydd på Länna Sport i Länna i södra Stockholm. Bra utbud på skidor också :-) men som sagts tidigare är Alpingaraget ett bra ställe.

Tillbaka
Topp