Västerås - ST Anton 23/11

Västerås - ST Anton 23/11
Hej är på väg ner nu om bara ett par veckor. Jag har en plats i bilen som kan fyllas med tanke på all packning. finns möjlighet med upphämtning längs vissa orter på vägen neråt, ex Linköping, Jönköping, Helsingborg möjligen Göteborg mm. funderar på att ta färjan från Trelleborg men har inte bestämt mig än. Hör av er vid intresse.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp