Vattenhopp i Sthlm (Nacka)

Wezi

Medlem
Vi är några killar som funderar på att bygga ett seriöst vattenhopp med allt vad det innebär som sedan skulle vara öppet för allmänheten för en liten slant.. Men innan vi startar projektet med bygnationen känns det viktigt att veta om det finns något intresse för något sådant?

Så min fråga är alltså om det finns några som skulle vilja ha ett nytt/till vattenhopp i sthlm?

Absolut! det skulle vara kungligt! har ni tänkt ut nån plats där de skulle stå? och isåfall var?

Ja, de låter riktig najs, som han ovan fråga vart i nacka kommer det att ligga i sådana fall?

i närheten av saltsjö-duvnäs men vi måste bara ta och ringa lite samtal när vi vet om vi ska göra det eller inte.. =)

gör det lätt!!!! så jäkla najs det skulle va me vatten hopp här i nacka!! vet ochså att många av mina kompisar skulle vilja detta!!!

Om ni e riktigt motiverade kan ni ju skapa en förening och söka bidrag av staten har för mig att det inte är allt för krångligt... har ni kontakt med någon klubb eller liknande?

Saltsjö-Duvnäs :D Fan va grymt, där bor ju jag!:P Var har ni tänkt er någon stans och vilka är det som tänkt bygga? jag kan hjälpa till med bygge om de behövs, kanske bidra med pengar också så klart...:P

jadu, vi har ju inte riktigt bestämt precis.. vi har lite arbete kvar innan sånt är klart, lite samtal med kommunen osv. men vi kommer definitivt meddela dig om hjälp behöv :D

lätt fan... men det krävs lite mer än vilja i det här fallet ... plats ? ritningar? material ? tillstånd ?? de kommer ta tid ... har även haft diskussioner om dirt me cykel i nacka ... kommunen ställer inte uppp... så inte troligt på detta heller ! men det vore jävligt najs om vi kunde dra ihop det här ska vi utse en tales man elr ??

Ja tror inte att d räcker om bara det är några som vill utan alla måste vara me och visa att man vill ha ett till vattenhopp för att det ska funka.

Det lär ju finnas ganska många som gillar idén!

Senast ändrad:
Men saken är den att ni/vi måste lägga fram en plan.
Ett säkert upplägg som är genomtänkt in i minsta detalj!
Annars kommer detta uppfattas ytterst oseriöst !
Visa andra vattenhopp och deras stora pubilk!

Man kan inte bara glida in till Kommunen i sin New Era keps
och 6XL tröja och säga att man vill ha ett vattenhopp :)

Tillbaka
Topp