Vattenhopp på Bosön 22/9

eevez

Medlem
Vattenhopp på Bosön 22/9
Hollaa!
Nu är Freeskiers i farten igen! Men denna gång utan snö och rails.

Den 22/9 (nu på lördag) anordnar vi en heldags vattenhopp på Bosön (Lidingö).

Dagen kommer bestå av vattenhoppning och trampolin. Tränare är bla Patrik Sundberg som är landslagstränare i feestyle.

Detta spektakel kostar dig endast 100 kronor och vi har ett begrensat antal pltser. Åldersgränsen är 12 år. Våtdräckt samt annan utrustning finns att hyra, men till begrensat antal.

Trolig starttid är 09:30 eller däromkring beroende på antalet deltagare.

OBS! de som är medllemmar i Freeskiers har förträde till platserna, samt ni som tänker bli medlemmar till säsongen. Även medlemmar i DIF Alpin.

Anmäl dig till vatten@freeskiers.se
och ange namn, telefon, födelsenummer och om något önskas att hyras. det är såklart hjälmtvång.

Besök gärna www.freeskiers.se

vi ses där! pusspuss
/freeskiers genom eve!

Senast ändrad:
Vattenhopp på Bosön 22/9
langa en våtdräkt o jag kommer. o så vill jag ha mat.

Senast ändrad:
Vattenhopp på Bosön 22/9
våtdräkt är för sownblade'are riktiga skidåkare kör med överlevnadsdräkt, inget snack!

Senast ändrad:
Vattenhopp på Bosön 22/9
jag får kolla med pata,annars vore det väldigt kul om det kom in typ 30 pers till HH butiken på fredag och frågade efter dräkter

Vattenhopp på Bosön 22/9
du får mail från adam som sitter å trycker på anmälningarna, maila igen å tjata lite så kommer det nog svar snart

Vattenhopp på Bosön 22/9
Det börjar trilla in en hel del anmälningar nu. Anmäl er till mailadressen, det är först till kvarn som gäller
/Adam

Vattenhopp på Bosön 22/9
Någon av er freeridare som har koll på vad som är smart att ha på sig så att
man slipper frysa så mkt som möjligt förutom våtdräkt ?

Vattenhopp på Bosön 22/9
en våtdräkt räcker körde förra året på hösten, de är skit kallt i vattnet men de blir varmt när du kommer upp:D... Mycke skönare än på sommaren:P

Vattenhopp på Bosön 22/9
jibbkrille sa:
en våtdräkt räcker körde förra året på hösten, de är skit kallt i vattnet men de blir varmt när du kommer upp:D... Mycke skönare än på sommaren:P
är det inte tvärtom sommaren, att det blir varmt i vattnet och kallt på land, men jag kanske har fel.

Senast ändrad:
Vattenhopp på Bosön 22/9
tänkte bara höra om det finns några platser kvar, och isf hur många? och även om det finns någon utrustning kvar att hyra, tänker först och främst på skidor och pjäxor..

Tillbaka
Topp