Vem äger backen?

emil_ax

Ny medlem
Vem äger backen?
En gång för alla så måste denna fråga besvaras. Vad ska man åka i backen för att vara kung. å då menar jag KUNG!!!!

Är det:
-Snowboard.
-Slalomskidor.
-Twintip.
-Telemark.

eller kanske tefat.

Bara skojar med er losers. Varför fråga när man vet..
det är ju Telemark som äger i backen alla andra är loosers!! huh.

///Kungen

Vem äger backen?
Ja ni det är fan inte telemarkarna eller laggårds dörrarna.
Det är TwinTips åkarna för dom kan åka baklänges förbi alla er andra och vi kan hoppa..
Sen så åker bräd karna så sakta och bromsar upp hela backen.
Och telemarkarna ser ut som när jag streetchar!

mohahahaha!

Vem äger backen?
Jag åkte upp till toppen (cirka 3000 meters höjd) med skjärtlapp med en kille jag träffa i alperna. DÅ VA MAN KUNG!

Vem äger backen?
Jag skulle vilja testa och åka pulka i Alperna. Alltså högst uppifrån, typ någonstans på 3000 meter. Fett skönt om man va typ några polare och så körde man slalom och racade och hoppade. Kul som fan ju!

Vem äger backen?
det som är synd är att man inte får ta med sig pulkan
eller snowracer upp i liften.
men en skärtlapp kan man gömma i ryggsäcken.

Vem äger backen?
ps2master, det var det vi gjorde! de trodde säkert att vi skulle promenera ner eller nåt, men sen gick vi en bit från liften och drog fram skjärtlapparna! Det roligaste var att åka i pisten, man hörde många rop och skratt :)

Vem äger backen?
Man behöver inte ta med sig pulka o liknande.... man stjäl helt enkelt matbrickor på topprestaurangen... en sån brukar ju finnas på alla anläggningar =)

Vem äger backen?
Den som äger backen är ju tillslut markägaren.
Tro inte att du får några andelar av marken bara för att du köper liftkort...

Vem äger backen?
vafannn.. dom som e kungar i backen en dom som åker twin tip skido´r..det e jo fann som en religon (skidor supa knulla)

Vem äger backen?
Va fan Snowblades är bara för fjollor som inte kan åka på Twintips och hur ser det ut egentligen när nånn kommer och sätter en ironcross (är inte så bra på skidtricks) med snowblades fyfan.. Det ska va Twintips eller snowboard Själv åker jag snowboard men diggar twintips lika mycke..

Vem äger backen?
ta loss en av dom där skrikfärgglada maddrasserna från nån lift eller lyktstolpe. åk sedan nerför en tom backe, ta en sväng in i skogen och avsluta det hela i det största big jumpet. om du forfarande är kvar på madrassen forsätt i totalt okontrollerad hastighet ner över parkeringen och rätt in i närmsta afterski-bar. lyckas du så blir idioternas kung och idol bland bladedräggen och skoternördarna.

Vem äger backen?
tja om du gör detta så är det en risk att du landar på pungen o krossar den, sedan kan du ju kalla dig drottning av backen kanske..

Vem äger backen?
För det första, emil_ax, så heter det inte "loosers" såvida du inte syftar på att alla andra är lösare än du. Sen äger den i backen som åker bäst. Så enkelt är det. Nybörjare på bräda plogar liksom nybörjare på skidor men jag kan lova dig att de finns brädåkare som lämnar dig i bakvattnet vilken dag som helst (särskilt offpist medan det finns grabbar med slalombindningar som spöar dig i pisten med). Sedan måste man ge credit till alla som väljer svåra verktyg. Monoski kommer alltid att vara coolt. Telemark också för den delen. Så kör på och ha kul emil_ax....

Tillbaka
Topp