Emil_Bjoerk
Medlem
Vem är Tanner Hall?
Det är en besvikelse att se Tanner Hall i MSP Yearbook. Vilken j-v attityd han har, ha, grabben borde lugna ner sig lite.
han körde typ 53 mp/h det är ca 85 km/hHenrik_koivisto sa:var iofs inte 85km/h utan mph vilket är bra mkt mer.. 85x1,6 så får du ut hur mkt i kilometer/timme.. Annars en grymt talangfull dude, kan inte säga mer då jag inte träffat honom..
det kan du se i teddyberar crisis tror jag om jag inte har helt fel!EricG sa:är det ngn som vet vart jag kan se när han drar på i 85 mph över ngt gap? i wanna see..
Han kör 53 MPH vilket motsvarar 84,8 Kph! Hade han kört 85 Mph hade det motsvarat 136 kilometer i timmen. Chads gap är ca 40 meter långt och kör han i 136 kilometer i timmen blir det en betydligt kortare lufttid än vad han får när han kör 84,8 kilometer i timmen.Henrik_koivisto sa:var iofs inte 85km/h utan mph vilket är bra mkt mer.. 85x1,6 så får du ut hur mkt i kilometer/timme.. Annars en grymt talangfull dude, kan inte säga mer då jag inte träffat honom..
Du TokTobbe, alltså jag har inte så stor koll på Tanner, men om han inte hade knarkat, så hade han väll ändå varit minst lika känd? man kan ju inte direkt säga att knarket påverkade hans skidåkning possetivt, eller?TokTobbe sa:Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
Håller med där, Tanner är en grym skidåkare...inte var det många som började gilla hans stil och grymma åkning för att han rökte braj?...och hur vet du du att jacob Wester inte har rökt nå braj då? känner du honom måntro...inte för att jag själv tror det men ändå!MrHolm sa:Du TokTobbe, alltså jag har inte så stor koll på Tanner, men om han inte hade knarkat, så hade han väll ändå varit minst lika känd? man kan ju inte direkt säga att knarket påverkade hans skidåkning possetivt, eller?TokTobbe sa:Vem fan är Tanner Hall? Vem fan är Tanner Hall? För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Wester För vi har Jacob Weeesteer fy fan vad han är bra. Vill bara säga att Jacob iaf inte rökt en massa braj för att komma dit han är idag skulle Tanner Hall vara lika känd som han är idag om han inte hade hållit på med droger förut?
-Tror inte de va. Hur som helst så förstår jag inte folk som ser upp till föredetta Dopeaddicts även om dem är grymma på skidor. Det är ungefär som om en Friidrottsman/Kvinna skulle ta en massa preparat och vinna en massa tävlingar och sedan fick alla reda på att han/hon använt dessa. inte blir den personen så speciellt populär då även om han/hon säger att den lagt av med alla preparat.
jaha ? det var ju också intressant...Krulle sa:jon äger tanner