Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tankte bara hora om det finns nagra trevliga manniskor som bor i whistler och kanske vill ut och ta en ol och prata lite skandinaviska en kvall. Sjalv bor jag upp Glacier Lane och jobbar nere pa G1 rentals. Titta forbi eller hor av er.