Vem E Värst?

Vem E Värst?
The crazy norweigan!!!
Dubbel backflip o lite till, resultatet? = en näsa med en jävla massa tejp på.... Killen är galen! Så galen så han är grym!

Vem E Värst?
Som det naturfreak jag är så måste en av mina absoluta favoriter vara när jag såg skägglavar i granarna från sittliften i Järvsö.
Det var ordentliga lavar, såna jag förut bara har sett på bild men nu var de så otroligt nära mig.

När jag satt där i ett lyckorus och skakade av adrenalin så springer en hel rävfamilj(!) ut under liften.
Ståtliga rödrävar i sin fulla prakt.
Rävmamman jagar en hare som ska bli föda åt hennes ungar. Haren kämpade för sitt liv men till slut fick den ge vika för den högre makten.

Vilken kick, vilken dag...

Vem E Värst?
Värsta åkat? Emma 19 år från Uppsala.
Det är definitivt så, om det är sättning i backen du frågar efter.

Vem E Värst?
Jag såg en gång en Tysk nybörjare som (tror jag, pga åkstilen) aldrig hade åkt skidor förut. Han tog första åket direkt i en ganska svår pist (Svart för honom). När det efter ett tag i backen som är "så svår" kom den LITE mer avancerade branten.

Han upptäckte då att detta var aldeles för svårt för honom. Som alla nybörjade tog han av sig skidorna (bara det var roligt) och började promenera nerför branten. "Tyvärr" till hans förtret och våran glädje ramlade han och började rulla nerför branten! Det gick ruskigt fort. men som tur var hann han sluta rulla innan big jumpen som var lite längre nerför backen. (ska sluta med parenteser nu)

Roligt värre. i alla fall för dom mer vana åkarna som stog vid sidan om och skrattade åt tyskens vilda strapatser i backen.

De är inte riktigt kloka de där tyskarna!

Vem E Värst?
Det här är värst! Jag gillar inte slalom åkare så mkt, dom sätter upp sina portar eller vad det nu är mitt i backen, och då måste man se upp för dom kommer ju i en jävla fart. Då en gång när jag kommer i liften så ser jag en nybörjare på snowboard som åker och då kommer en sån där slalom åkare och smäller rätt in snowboard åkaren waaaaaaam slalom åkar en flyger ett antal meter och laddar hårt snowboard åkaren flyger också men ladar på en annan skidåkare... Slutade med att båda hamnade på sjukhus.. Jävlig historia visst ;P

Vem E Värst?
alla små barn som plogar i hiskeliga farter
switch rodeo 720 (snowboard, av en kompis som inte åkt på hele vintern)
Jag tycker boyd easley är skönast, diggaa

Vem E Värst?
Lasse och Börje krajja en dora me värsta snöbollen ba, rätt in i LIFTKUREN ba, haja! Bengen kom, Grabbarna körde som bara den men bengen va från Åsarna och hade sladdat på ett par plankor förut. Fort som tusan gick det. Hela gänget närmade sig värsta BIGJUMPET! Maja och Ulla höll för ögonen för dom våga inte kolla, så hemsk vare. Snuten drog värsta pistålen ba å börja mejja, ha va typ ond eller nått. Men Börje drog en Daffy och Lasse värsta double twisten ba å bengen fetklota. Alla ba applådera å så kom värsta musiken ba, som i rocky när han spöat nån liksom. Sjysst!

Vem E Värst?
såg en snubbe i parken i hemsedal, han skulle göra en bakflipp på bräda i de fetaste bigjumpet (längst ner i backen om nån vart där). han tog fart som en jävel, men när börjde flippen vred han runt axlarna på nåt vänster så de blev typ en halv rodeo femma. han flög över hela jävla hoppet å landade på nacken. låg sen medvetslös ett tag. han klarrde dock att inte bryta nacken. inte så jävla kul att se faktiskt :P

Vem E Värst?
såg en kille bryta nacken i åre förra påsken när han skulle göra en backflip på bräda. det fick en att tänka efter lite vad man höll på med =/

Vem E Värst?
Jag själv när jag förra året skulle åka ner för väggen i sälen med mina något oslipade snowblades, vilket inte gick utan efter typ 10 meter så glider skidorna iväg för mig och jag gliiider ner för hela väggen, det var skoj, eller inte... :D men fort gick det!!

Vem E Värst?
En kille förra året som försökte sig på en bakåtvolt på snowboard, som kom runt halvvägs vilket reulterade i en bruten nacke och han blev förlamad. AJAJAJ det var inte vackert, stackars snubbe asså.

Vem E Värst?
En annan sak som var jävligt kul var när jag och min familj var i st anton för 2 år sedan och vi skulle åka en svår backe. Min pappa råkade åka på en kärning i full fart och hon började rulla och studsa nedåt ända til botten av backen (det var en svart backe) tanten började gorma på tyska men vi åkte snabbt bort från henne =D

Vem E Värst?
tyskar e mest lol!!
jag har väl inte så mycket å komma med, men det e jag fan glad för. Spricka i bröstkorgen efter rygglandning i bigjump i vemdalen,,,men men,, "pain is temporary, glory lasts forever"

Vem E Värst?
små ungar som åker i parkerna och bara åker över hoppen och ramlar så får man antigen ta chansen att hoppa över eller ¨å får man stå där och vänta!!

Vem E Värst?
Det kan väl bara vara en person! jag menar kolla bara in åkstilen och det totala lugn den tjejen måste ha! Anja Pärsson! hur dåligt hon åkt i första åket! nog f*n står hon på pallen efter det andr! kolla bara in dagens storslalam åk! tia efter första åket och så klipper hon till med ett dunder åk i andra och vinner med en halv sekund! det är mental styrka och att vara värst och ha en skön stil!

Vem E Värst?
jag själv ramlar lite då och då.
Jag ramla på kickbike när jag åkte efter min kompis
moppe i ca.40km/h .
Har ochså krockat med en av Åreliftarnas skotrar, han
körde uppför och jag nedför ett krön såg inte varandra
förn vi krockade och jag flög som en stuntman över
skotern. Skidorna blev pajade men jag klarade mig pgr
av mina pjäxor, de tog smällen.

Vem E Värst?
häromdan såg ja en kompis som skulle köra i ett lagomt stort hopp men han hade inte kollat hur d såg ut så han brännde direkt mot hoppet... d skulle han inte ha gjort för han flög över hela landningen med rejäl bakåtvikt och landade på ryggen. sen när skotern skulle hämta honom så pajjade den mitt i backen så dom fick hämta en fyrhjuling... inte kul för honom som satt där med bruten hand och var allmänt mörbultad

Vem E Värst?
tail grab 450 på et big jump .tok fart fra toppen fra funpark i hemavan åg jag hoppad på big jumpe Jag fløy nesten over nedover bakken!!(d Jikk åt HelVet)

Vem E Värst?
Fan vad coolt. Knattarna äger parken lätt! Så sjukt kul och se dom göra sköna grabs och sånt, även fast de är rätt så små.

Tillbaka
Topp