jockeborneving
Ny medlem
vem har fetast setup?
Vem har fetast setup?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jeppelunkan sa:vad menar du?
jag tror inte att det är så många här på FR som har så mycket att skryta med mer än skidgrejer och summerrail..bajskorvenflerkzfejja sa:asså av folk i hela världen eller på freeride?
För du menar väll skidgrejer och inte summerrail, bil, hus, dogs hoes och bling?
Har du spenderat din uppväxt i en grotta?magnusericsson sa:jag tror inte att det är så många här på FR som har så mycket att skryta med mer än skidgrejer och summerrail..bajskorvenflerkzfejja sa:asså av folk i hela världen eller på freeride?
För du menar väll skidgrejer och inte summerrail, bil, hus, dogs hoes och bling?
de flesta är under 18?
de flesta äger inget eget hus?
de flesta äger ingen egen Gdog?
Ingen har några hoes?
och ingen har något äkta bling, bara billigt misterbling skit typ..
nej, har du?hemlig sa:Har du spenderat din uppväxt i en grotta?magnusericsson sa:jag tror inte att det är så många här på FR som har så mycket att skryta med mer än skidgrejer och summerrail..bajskorvenflerkzfejja sa:asså av folk i hela världen eller på freeride?
de flesta är under 18?
Ingen har några hoes?
behöver du fråga? titta på hans profilbild!magnusericsson sa:nej, har du?hemlig sa:Har du spenderat din uppväxt i en grotta?
haha så långt tänkte jag inte! ^^Lee-nus sa:behöver du fråga? titta på hans profilbild!magnusericsson sa:nej, har du?hemlig sa:Har du spenderat din uppväxt i en grotta?![]()
ÅÅÅHÅ SÅ J*VLA BRA SAGT!magnusericsson sa:jag tror inte att det är så många här på FR som har så mycket att skryta med mer än skidgrejer och summerrail..bajskorvenflerkzfejja sa:asså av folk i hela världen eller på freeride?
de flesta är under 18?
Ingen har några hoes?
HAHAHAHA!Lee-nus sa:behöver du fråga? titta på hans profilbild!magnusericsson sa:nej, har du?hemlig sa:Har du spenderat din uppväxt i en grotta?![]()