Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
asså emil fors e ganska bra men han sätter väl fan inte 1260 ????? aja om han gör det e han grym.. men annars är det en snubbe som heter Shane Mckonkey som har suttit en 1620, den va grym!!!!
Finns rykten om att Emil satt en 1260. Å andra sidan har jag svårt att tänka mig att Jon o Henke inte sätter en sådan. Framför allt att Jon inte skulle göra det. Kan ju inte vara så mycket svårare än en switch-10:a.
tjecken som vann OS i freestyle senast lyckades peta in 5 helvarv i ett hopp (1800). Dessutom gjorde han 3 volter i samma hopp... En double double full tror jag det var..
yes jag har hittat det! på en hemsida som heter http://www.newschoolers.com så finns det en filmsnutt med en snubbe som gör en 1920!!!!! på det största hoppet jag sett!!!!!! Helt TOKIG!!!!!!!!!!!