mannerstrale
Ny medlem
Vem har snurrat mest?
instämmer med herr DUMBO
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha skönaste :Pstoffe_H sa:inatt drog jag ut på bakgår'n o drog en 3690 o ramla som fan, men de gjorde inte så jätte ont jag blev bara lite skraj när jag vakna..
heter det verkligen double double full, ? heter det inte quadruple full :D ? eller jag vetLobas sa:tjecken som vann OS i freestyle senast lyckades peta in 5 helvarv i ett hopp (1800). Dessutom gjorde han 3 volter i samma hopp... En double double full tror jag det var..
Aja baja , gymnasttermer.coork sa:heter det verkligen double double full, ? heter det inte quadruple full :D ? eller jag vetLobas sa:tjecken som vann OS i freestyle senast lyckades peta in 5 helvarv i ett hopp (1800). Dessutom gjorde han 3 volter i samma hopp... En double double full tror jag det var..
inte hade bara för mej det :d
haha, rätt så många?PontusOlsson sa:de finns rätt så många som sätter 1620 nu.. jag har sett några killar på youtube.
ny!....dennisboard sa:kolla på youtube:1800 on skis
Monzax sa:henke harlaut har i alla fall dratt en sw 1620har han!?
9 och en fjärdedels?stoffe_H sa:inatt drog jag ut på bakgår\\\'n o drog en 3690 o ramla som fan, men de gjorde inte så jätte ont jag blev bara lite skraj när jag vakna..