Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hehe, för fan. skulle aldrig valt boendet om det inte var för att det hade resort & club med i namnet fan, fan, fan säger jag. det kapitlet har jag missat, finns det inte någon undantagsklausul ang. bumboende och dess storlek?
Choooo! Jag har bestämt här nu på morgone att jag åker till skidmecca Jackson Hole WV januari 08. Jag måste bara dela med mig om den och undrar om det kanske är någons som skulle hänga på. Vore kul att åka med folk man inte känner.
jag räknar med att min 3 månaders säsong går loss på ca 50000 kr. Vi kommer på måndag och kommer rocka i ett soft hus på 1:a tee på Chateau Whistler Golf Course. kom gärna förbi...
jag räknar med att min 3 månaders säsong går loss på ca 50000 kr. Vi kommer på måndag och kommer rocka i ett soft hus på 1:a tee på Chateau Whistler Golf Course. kom gärna förbi...
Kommer med 5 andra dudes den 22 jan för att stanna i 10 veckor. Inge jobb, bara skis, bräda och annat gôtt!
Boende i lower Blueberry hill...nice! Klausulen har jag redan följt en gång tidigare, det var väl kul, men inte lika nice!
Den 22:e jan kommer vi fram jag och brorsan, stannar till mitten av april är det tänkt.
lätt att hitta boende när man kommer eller? typ vandrarhem eller nått?
sånt löser sig väl alltid! =)
ole: fan du skulle varit med på cittas när det var sverigefest för nåt år sedan. det skulle du gillat! svensk musik, svenska flaggor, svenska frisyrer, svenska fyllor. ujujuj...
ha det så kul! jag stannar i sverige istället o är bitter. 3 cm snö dom senaste två månaderna. whistler typ 9 meter nu eller??