vem joinar oss iwhistler ? Rasie youre hand

sebastien

Ny medlem
HELLO '

kunde vatt kul att vet hur många som kommer till whistler o när

So plz hook me upp whit the info

Skön kille den där oskar e som ordmärker 01.38 på natten back in Sweden. Be here or be dead

rydellen: han kanske bara drömde sig bort till whistler o blev lite avundsjuk o utreagerade sig på det sättet. hahah.

Skulle såååå gärna vilja vara där, men satsar på nästa vinter istället :) Hoppas alla ni där borta och de som ska dit har det askul, det skulle jag ha ^^

resort & club ? låter fancy =) bum boende får max va 30kvm på 5pers !!! enligt skidbummar lagen ! kapitel 3 sida 42

Glöm aldrig det

hehe, för fan. skulle aldrig valt boendet om det inte var för att det hade resort & club med i namnet ;) fan, fan, fan säger jag. det kapitlet har jag missat, finns det inte någon undantagsklausul ang. bumboende och dess storlek?

En liten fråga bara: Är det mycket dyrare och göra säsong i Whistler än i typ St Anton eller annan alpby? Tänkte med resa dit o hem osv.

Choooo! Jag har bestämt här nu på morgone att jag åker till skidmecca Jackson Hole WV januari 08. Jag måste bara dela med mig om den och undrar om det kanske är någons som skulle hänga på. Vore kul att åka med folk man inte känner.

jag räknar med att min 3 månaders säsong går loss på ca 50000 kr. Vi kommer på måndag och kommer rocka i ett soft hus på 1:a tee på Chateau Whistler Golf Course. kom gärna förbi...

Shine sa:
jag räknar med att min 3 månaders säsong går loss på ca 50000 kr. Vi kommer på måndag och kommer rocka i ett soft hus på 1:a tee på Chateau Whistler Golf Course. kom gärna förbi...
har ni jobb åså där med då?

Kommer med 5 andra dudes den 22 jan för att stanna i 10 veckor. Inge jobb, bara skis, bräda och annat gôtt!
Boende i lower Blueberry hill...nice! Klausulen har jag redan följt en gång tidigare, det var väl kul, men inte lika nice!

Jag joinar!!!!!!!!!!
Kommer den 20 februari............
någon som har en säng över????
kör hårt

Gött nu var resan kirrad!

Den 22:e jan kommer vi fram jag och brorsan, stannar till mitten av april är det tänkt.
lätt att hitta boende när man kommer eller? typ vandrarhem eller nått?
sånt löser sig väl alltid! =)

ha d fint

vi ska akta oss. är expert på att ducka för konserver och arcteryx-kläder.... jävla sopor

men calle ska få en petripuss

Senast ändrad:
ole: fan du skulle varit med på cittas när det var sverigefest för nåt år sedan. det skulle du gillat! svensk musik, svenska flaggor, svenska frisyrer, svenska fyllor. ujujuj...
ha det så kul! jag stannar i sverige istället o är bitter. 3 cm snö dom senaste två månaderna. whistler typ 9 meter nu eller??

Tillbaka
Topp