M
macke13
Guest
Vem tycker ni är sveriges bästa offpiståkare?
vem är sveriges bästa offpiståkare?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hasse är internetkändis ^^oscarius sa:Om Hasse vore Sveriges bästa offpiståkare kanske han bore vara lite småkänd åtminstone?
Jag gillar Kaj och Sverres stil. Plus att dom är ett radarpar utan dess like.
Som att han inte är?oscarius sa:Om Hasse vore Sveriges bästa offpiståkare kanske han bore vara lite småkänd åtminstone?
Oscarius har varit i USA och känner inte till våra inavlade småkändisar här i SverigeSetermaan sa:Hasse är internetkändis ^^oscarius sa:Om Hasse vore Sveriges bästa offpiståkare kanske han bore vara lite småkänd åtminstone?
Han var inte i gränsen över huvud taget då.felix sa:Förresten, någon som har resultatet från NM och vet vad "mute" rankade in på i år?
Hasse var väll anmäld? han skulle väll sopa banan av alla tydligen?Nojlas sa:Han var inte i gränsen över huvud taget då.felix sa:Förresten, någon som har resultatet från NM och vet vad "mute" rankade in på i år?
Fan va den här tråden överträffar mina förväntningar. Det är som Hassetråden all over.hazz1 sa:Hasse var väll anmäld? han skulle väll sopa banan av alla tydligen?Nojlas sa:Han var inte i gränsen över huvud taget då.felix sa:Förresten, någon som har resultatet från NM och vet vad "mute" rankade in på i år?
Jag vet ju vem han är på forumet men vad gör det honom till en bra skidåkre?The_teo sa:Oscarius har varit i USA och känner inte till våra inavlade småkändisar här i SverigeSetermaan sa:Hasse är internetkändis ^^oscarius sa:Om Hasse vore Sveriges bästa offpiståkare kanske han bore vara lite småkänd åtminstone?
Jag gillar Kaj och Sverres stil. Plus att dom är ett radarpar utan dess like.![]()
Hahah dagens :PPatrik_L sa:Om FELIX åker lika bra som han skriver inlägg så tror jag att han är en av Sveriges helt klart främsta åkare.
Förutom när landningarna består av träd som han spetsar sig på...PNyberg sa:Bæsta åkaren jag sett live ær nog Thomas Bergemalm. Landar stora dropp som om dom vore ingenting.
Hehe...ja. Førutom de tillællena då. Fifan vad det såg ut att gøra ont!Glisseur sa:Förutom när landningarna består av träd som han spetsar sig på...PNyberg sa:Bæsta åkaren jag sett live ær nog Thomas Bergemalm. Landar stora dropp som om dom vore ingenting.
Annars tycker jag Patrik Gaystedt utan stavar är en sjukt underskattad åkare. Han viftar så snyggt på armarna.
Hehe att se horder av snowbladare utan stavar nerför drömskogen var en drömsk upplevelse...Glisseur sa:Förutom när landningarna består av träd som han spetsar sig på...PNyberg sa:Bæsta åkaren jag sett live ær nog Thomas Bergemalm. Landar stora dropp som om dom vore ingenting.
Annars tycker jag Patrik Gaystedt utan stavar är en sjukt underskattad åkare. Han viftar så snyggt på armarna.
Jag undrar lite om Jon Larsson glömt bort hur man åker skidor... jag menar, han åker juh som min lillasyster, störtlopp...evil sa:Till ämnet; Jon Larsson har ju visat i de senaste filmerna att han är bäst (tuffast iallafall) i Sverige.