vem vinner winter jam?!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
vem vinner winter jam?!
jag?

nämen jag tror att Jon Olsson vinner. Han kommer gå igenom alla kval och allting med Kangaroo

Senast ändrad:
vem vinner winter jam?!
Du kommer ju äga alla totalt!
Ne seriöst! Tror på antingen PK eller Dumont!

ge en kommentar du med!"

vem vinner winter jam?!
tj är såååå frikking het! sen kommer säkert martin misof komma bra men han förtjänar inte det..

vem vinner winter jam?!
det beror på om dommarna är bra eller dåliga...
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..

nämner inga namn...

fred in

vem vinner winter jam?!
TJ Schiller eller Jon Olsson!
Tror inte Harlaut kommer ha så stor chans att vinna..

vem vinner winter jam?!
Tror fan också Jon kommer överaska med nått nytt trick, typ double kangaro eller nå sjukt ;)

vem vinner winter jam?!
chilla sa:
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..

nämner inga namn...

fred in
Vad va det där för jävla person attack då? Alla vet ju vem du riktar kommentaren till! Det är fan respekt att över huvudtaget komma runt 1440! Gör du det bättre själv kan ju du visa hur man gör ist för att komma med massa "gud va ful han är i luften" attityd!

vem vinner winter jam?!
tror att någon av de mera rutinerade åkarna vinner. men hoppas på att en yngre vinner. skulle va kul om en ung sätter dit alla.kanske lilla harlaut, scherlin lr PK skulle vara häftit.

go big

vem vinner winter jam?!
1,schiller 2 wester 3 pk 4dumont 5 henrik harlaut aka Du. om du drar nå snygga 1260;)

vem vinner winter jam?!
Waster sa:
chilla sa:

nämner inga namn...

fred in
Vad va det där för jävla person attack då? Alla vet ju vem du riktar kommentaren till! Det är fan respekt att över huvudtaget komma runt 1440! Gör du det bättre själv kan ju du visa hur man gör ist för att komma med massa "gud va ful han är i luften" attityd!
med tanke på att jag inte nämnde några namn så är det ju du som får för dig saker..
Jag är rätt säker på att jag aldrig kommer göra switch 1440 så props för de..
men ja tycker endå att det är mycket mer nice om man gör någonting riktigt lugnt med steeze än att bara dra på allt man har, korsa skidorna och landa halvdant..

ja ville bara säga va ja tycker

Tillbaka
Topp