Vemdalen!

Pepperspray

Ny medlem
Vemdalen!
Hej allihop!
Någon som har säsongat i vemdalen? Jag vill jätte gärna dit men vet inte vilka ställen som är bra att jobba på!
har sökt skistars uthyrning men fick nej. har även sökt storhogna hotell och spa, hur är det?! någon som vet något mer bra ställe jag kan söka till? Är mest intreserad av Skiduthyrning och bar/servis, helst ett ställe där det är några fler sösogare som jobbar och nära till liften=?
Thanx

Vemdalen!
Nu är det ju dock försent men länkar ändå http://rekrytering.skistar.com/ansok/step1.php?plats=6
Annars har du ju Sibylla vid skalet, inredningsbutiken, pizzeria om du kan göra pizzer, resturanger som servitris, sen är jag inte säker på om det finns någon städfirma men med dom husen som byggts där måste något ha nappat på iden och städa folks hus. Bara lite tips. Har själv stuga i Vemdalen men ingen erfarhet av att jobba där men brukar spendera en månad om året på vintern där så lite koll på vart folk jobbar i din ålder har man ju:). Sen finns det ju säkerligen jobb i byn också, lätt och smidigt att ta Skidbusssen in till byn, där har du ju ICA, Frisörer, Time mfler.

Lycka till!

Vemdalen!
Du lär få lappsjuka tio gånger om under den säsongen. Det mest upphetsande som händer där är måndax nere i byn och vår samt höstforum.

Vemdalen!
Pepperspray: Japp, ska dit den 15:e men har precis köpt nattågs biljett.. vart åker du ifrån? själv åker jag från jönköping.

Vemdalen!
Pepperspray: Japp, ska dit den 15:e men har precis köpt nattågs biljett.. vart åker du ifrån? själv åker jag från jönköping.

Vemdalen!
Okay jag ska dit 15 också men har intervju kl 10 så jag kommer dit ti kväll och sover över! vad har du sökt för jobb då? Jag åker från Örebro!

Vemdalen!
Grymme!!
Fick erbjudande från Vemdalen men hade redan valt Hemsedal.. det var ett ganska enkelt val när jag väl hade varit där.. hoppas du får en bra säsong där uppe nu då ; )

Tillbaka
Topp